سرقت بی احتیاطی کابل های برق و رنج بی پایان شهروندان یاسوجی + عکس و فیلم


ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842666

سرقت بی رویه و گسترده سیم های برق توسط سارقان در شهر یاسوج خشم مردم و قطعی برق گسترده را در پی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، با وجود تلاش های شرکت برق برای گسترش خدمات در اقصی نقاط کشور، دزدی های دست و پا گیر و گسترده کابل توسط سارقان خشم مردم و تعدیل گسترده برق و تلفن را به همراه داشته است. بسیار برای ارتکاب یک سرقت نگران کننده.

این بار قرعه کشی سرقت کابل های برق به نام شهرک یاسوژ و خیابان عدل برنده شد.

یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال عکس و فیلمی به این پایگاه خبری از سرقت کابل های برق در یکی از کوچه های بلوار شهید سلیمانی یاسوجی خبر داد.


4513ab25 b859 43f3 a503 30278f80986c خبر خاکستری

این شهروند یاسوجی افزود: وقتی صبح زود برای کار از خانه خارج شدم با قطع کابل های فشار قوی در خیابان مواجه شدم که با دیدن این صحنه شوکه شدم.

این شهروند یاسوجی افزود: متاسفانه کمتر از یک ماه از سرقت درب فاضلاب این خیابان می گذرد و این بار سارقان وارد کابل های برق شدند.

متاسفانه سارقان سیم برق در نقاط مختلف شهر یاسوژ از تاریکی شب استفاده می کنند و در هنگام خواب شهروندان به راحتی از تیر چراغ برق بالا رفته و سیم های برق و برق را قطع و سرقت می کنند و همچنین آسایش عمومی را تا تعمیر سیم برق سلب می کنند.

بر اساس گزارش های متعددی که به این پایگاه خبری رسیده است، شهروندان از این سرقت ها شکایت دارند. می گویند: دزدها با دزدی سیم های برق از ما خسارت زیادی می ربایند و به نحوی به ما آسیب می زنند. انواع لوازم خانگی مانند یخچال، کولر، تلویزیون، اتو، لپ تاپ، کامپیوتر اغلب در اثر این سرقت های بی احتیاطی به شدت آسیب دیده یا می سوزند و مجبور به تعمیر و تعویض آنها می شوند که با توجه به شرایط اقتصادی موجود و گرانی، شهروندان باید هزینه های زیادی را متحمل شود.

به نظر می رسد باید برای افزایش امنیت شبکه برق استان و مجازات عاملان تدابیر ویژه اندیشیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید