سرمربی بعدی پرسپولیس کیست؟

سرمربی بعدی پرسپولیس کیست؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس علیرغم کسب دو قهرمانی متوالی با این تیم، به دلیل قهرمانی رقیب سنتی در این فصل تحت فشار شدید کارشناسان و هواداران قرار گرفته است.

گل محمدی بارها از از دست دادن بازیکنان تیم ملی و خریدهایی که در اولویت او نبود گلایه کرده است اما همچنان در خط مقدم مقصر از دست دادن عنوان قهرمانی این تیم است.

انتقادات از مرد اول کادر فنی پرسپولیس باعث تخریب عملکرد گل محمدی و صحبت از اخراج او از این باشگاه شده است. گل محمدی در حالی برای دو فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و رقم بالای قرارداد او از سوی باشگاه فسخ یک طرفه محسوب نمی شود، بنابراین مهم ترین موضوع سرمربی پرسپولیس در فصل آینده، قرارداد یحیی است.

به همین دلیل رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمام مصاحبه های خود از گل محمدی حمایت کامل دارد تا زمانی که گل محمدی تصمیم به ادامه همکاری با او می کند حامی اوست. درویش قصد دارد در صورت اعتماد گل محمدی تغییر قطعی در تعداد دستیارانش ایجاد کند تا پرسپولیس در بدنسازی و همچنین تمرینات با مشکل کمتری مواجه شود.

بنابراین سرمربی پرسپولیس تنها در صورتی تغییر می کند که گل محمدی تصمیم به استعفا بگیرد، در غیر این صورت قرمزها فصل آینده با نگاه فنی او به کار خود ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید