سرمربی تیم برای هدایت پاری سن ژرمن انتخاب شد

اگرچه پاری سن ژرمن در مسیر کسب عنوان قهرمانی در لیگ 1 فرانسه در این فصل است، اما مدیران این باشگاه از عملکرد سرمربی کریستف گالتیه ناراضی هستند و به نظر می رسد پایان کار گالتیه در این فصل بلافاصله پس از پایان فصل حتمی باشد. فصل جاری شکست گوتیه در قهرمانی در جام حذفی فرانسه و خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان باعث شد تا مدیران باشگاه با نگرانی تا پایان فصل منتظر بمانند تا درهای خروج را به او نشان دهند.

در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون گزینه های مربیگری پاری سن ژرمن به گوش می رسد و نام های بزرگی مانند ژوزه مورینیو و جولیان ناگلزمن به عنوان اهداف مورد علاقه این باشگاه مطرح شده است. سایت گل در تازه ترین گزارش خود مدعی شده است که بر خلاف شایعات اخیر، لیست گزینه های مورد نظر پاری سن ژرمن کسی جز لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا نیست.

انریکه پس از حذف اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا برکنار شد و همچنان بدون تیم است. در عین حال رسانه های انگلیسی از انریکه به عنوان یکی از گزینه های مد نظر دنیل لوی، رئیس تاتنهام یاد کرده اند و در صورت دستیابی به توافق نهایی با پاری سن ژرمن، ضربه دیگری برای باشگاه انگلیسی خواهد بود.

یکی دیگر از گزینه های شایعه شده لوئیز انریکه، هدایت ناپولی است. پس از اینکه مشخص شد لوچیانو اسپالتی فصل آینده روی نیمکت قهرمان سری آ نخواهد نشست، این باشگاه ایتالیایی نیز به دنبال مربی است. اما گل مدعی است که با وجود همه این گمانه زنی ها، لوئیز انریکه حداقل با نیمکت پی اس جی فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید