سرمربی سرشناس در یک قدمی تیم ملی ایران

سرمربی سرشناس در یک قدمی تیم ملی ایران

به گزارش رسانه های مصری، هکتور کوپر، سرمربی مشهور سابق اینترمیلان و تیم های ملی مصر، ازبکستان و کنگو پیشنهادهایی برای حضور در تیم های ملی آسیا یا آفریقا دارد و در حال بررسی آن است.

خبرگزاری اعوان مصر گزارش داد که کوپر ترجیح می دهد در یکی از تیم های ملی ایران یا غنا فعالیت کند. چون به او پیشنهاد کار در تیم الزمالک مصر داده شده اما او می خواهد در سطح ملی کار کند.

طبق اخبار، کوپر یکی از گزینه های تیم ملی تونس برای سرمربیگری بود اما آنها با جلال کادری تمدید کردند و در آینده با سرمربی خود در جام جهانی 2022 همکاری خواهند کرد.

کوپر پس از جدایی از نیمکت تیم ملی مصر در تیم های ملی ازبکستان و کنگو فعالیت کرد و نتایج متوسطی کسب کرد. این مربی آرژانتینی در سال 2017 تیم ملی مصر را به فینال جام ملت های آفریقا رساند اما در آنجا مغلوب کامرون شد و نایب قهرمان شد. اما فراعنه به همراه کوپر پس از 28 سال به جام جهانی 2018 راه یافتند.

در حالی که رسانه های مصری کوپر را به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران معرفی کرده اند، فدراسیون فوتبال از گزینه مشخصی برای نیمکت نشینی تیم ملی و حتی مهدی تاج در حاشیه جلسه امروز فوتبال ایران نام نبرده است. فدراسیون، سرمربی را انتخاب کرد، او یکی از اولویت های خود را در نظر گرفت اما به جزئیات اشاره نکرد. با این حال ذکر نام هایی مانند هکتور کوپر آرژانتینی بیشتر در حد حدس و گمان است و باید دید نظر نهایی اعضای هیئت مدیره چیست.

طبق شواهد و اظهارات، سرمربی ایرانی به همراه کارلوس کی روش گزینه های نزدیک تری به نیمکت تیم ملی هستند، اما مربیانی مانند کوپر به دلیل در دسترس بودن و قیمت مناسب در بازار می توانند یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ایران باشند. بررسی در انتظار.

دیدگاهتان را بنویسید