سرمربی پرسپولیس به سیم آخر گفت: این بازی را تمام کن وگرنه با لحن دیگری صحبت می کنم!

سرمربی پرسپولیس به سیم آخر گفت: این بازی را تمام کن وگرنه با لحن دیگری صحبت می کنم!

پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد. افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از این دیدار گفت: پیروزی امروز را به هوادارانمان تبریک می گویم و به تیم خوب نفت خسته نباشید می گویم. من به شما تبریک می گویم که هزار یا دو هزار دلار کم کردید. شما می خندید، اما این خبر خوبی است. من از قضاوت داوران گلایه دارم. باور کنید امروز هم برنده شدیم، اما با وجود اینکه تمام تلاششان را کردند، قضاوت در بازی باز آنطور که انتظار داشتیم نبود. دو سه صحنه مشکوک داشتیم. امیدوارم این چیزها تمام شود.

وی افزود: هفته گذشته شخصا در جلسه قبل از بازی با سپاهان به آقای افشاریان (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) گفتم اگر در این فصل دو برد داشته باشیم، 12 بازی را باخته ایم. از داوران خواستم بهتر باشند. از رادیو هم گلایه دارم. یک سری برنامه غیرتخصصی و یک سری مجری که برای دیده شدن از آقای گل محمدی و تیم ملی پرسپولیس حرف می زنند. این آخرین فرصت و یک اولتیماتوم است، دفعه بعد با لحنی متفاوت صحبت خواهم کرد. مجری برنامه ای که مخاطب ندارد حق ندارد در حال تیکه انداختن و تبریک به خود دیده شود. این تیم پرسپولیس است. نه شما و نه هیچ کس دیگری حق بی احترامی به این باشگاه، پیشکسوت، هواداران و سرمربی آن را ندارید. برای آقای جبلی متاسفم. تعدادی از برنامه ها این کارها را انجام می دهند تا دیده شوند. حالا لحن من خوب است، اما دفعه بعد جور دیگری صحبت خواهم کرد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا گل محمدی به دلیل غیرحرفه ای بودن صدا و سیما در نشست خبری حاضر نشد؟ وی بیان کرد: آقای یحیی یک سری مشکلات و بحث هایی دارد و می گوید اگر به نشست خبری بیاید باید یک سری حرف ها را بزند و به همین دلیل فکر می کند بهتر است در نشست خبری حاضر نشود. با این حال بسیاری از تیم ها و مربیان به نشست خبری نمی آیند. آنها نه قبل و نه بعد از بازی به نشست خبری نمی آیند اما یحیی گل محمدی تا دو هفته پیش در هر دو دیدار حضور داشت. هیچ برخوردی نبود و مطمئن باشید که ما هم مثل بقیه خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی و عدم حضور نام گل محمدی در لیست اعلام شده فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من یحیی بهترین مربی ایران است. به کسانی که چنین انتخابی کرده اند تبریک می گویم. فکر می کنم بازی با نام است و آنها آنها را انتخاب کردند. خوشحالم که ایرانی ها را هدف قرار ندادند. این روش را انتخاب کرده اند که اسم بگذارند و بگویند برنامه بدهند، اما چنین چیزی وجود ندارد. فکر می کنم مربیان ایرانی باهوش تر از این حرف ها بودند. به نظر من اگر اسم آقای گل محمدی بود چون عاشق پرسپولیس و هوادارانش است به این پیشنهاد جواب منفی می داد.

پیرانی در پاسخ به این سوال که برنامه باشگاه پرسپولیس برای حضور حداکثری هواداران در آزادی و کاهش قیمت بلیت چیست، تصریح کرد: انشاالله قیمت بلیت نیز کاهش می یابد. مشکل این است که اجازه می دهند 5000 نفر شرکت کنند. تعداد باید افزایش یابد. ما هم دیروز نامه ای نوشتیم و خواستیم انشالله موافقت کنند. حالا طبقه بالا نمی تواند هواداران را بپذیرد، هفت هشت سکو هم آسیب دیده است، اگر برای سکوهای موجود محدودیت ایجاد کنند، اگر اجازه ورود بدهند، باشگاه سعی می کند قیمت بلیت را کاهش دهد. فوتبال برای هوادارانش به خصوص پرسپولیسی ها زنده است. خیلی‌ها ادعا می‌کنند که بیشترین هوادار را دارند، اما هر کجا که بروید پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید