سرمربی پرسپولیس حذف تاریخی سرخابی را به سخره گرفت

سرمربی پرسپولیس حذف تاریخی سرخابی را به سخره گرفت

در حالی که خبر حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده است، پرسپولیس باید به مصاف شهر خودرویی برود که حتی بدون کسب پیروزی در سیزده هفته ابتدایی لیگ برتر در انتهای جدول قرار دارد.

با این حال سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با شاههودرو در مشهد حضور یافت و پس از صحبت درباره این دیدار خبر تکان دهنده حذف دو تیم از آسیا را عنوان کرد و گفت که مقصران باید پاسخگو باشند.

* سلامتی هواداران برای ما مهم است
یحیی گل محمدی در ابتدای صحبت های خود با تشکر از خوشحالی هواداران این تیم از حضور مجدد در مشهد، از آنها تشکر کرد و گفت: روزهای خوبی را در این شهر سپری کردم. ممنون از استقبال هواداران پرسپولیس در مشهد که واقعا به گرمی از ما استقبال کردند. ما از همه آنها تشکر می کنیم و امیدوارم در این روزهایی که بیماری عروق کرونر قلب بسیار داغ است بسیار مراقب باشند. سلامتی آنها برای ما مهم است و امیدوارم در خانه بمانند و این بازی را از تلویزیون تماشا کنند. اگر مشکلی برای کسی پیش بیاید، ممکن است برای خیلی ها پیش بیاید و من از همه می خواهم که بیشتر مراقب باشند، مخصوصاً در مورد فرودگاه ها و هتل ها.

* نباید تعجب کرد
وی در رابطه با بازی فردا مقابل شاهخودرو گفت: امیدوارم فردا بتوانیم خوب بازی کنیم. از نظر جدول هم خیلی مهم است که بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم. فکر می کنم 90 دقیقه فشار خون بالا داریم. تیم شاههدرو با توجه به فوتبالی که در چند هفته اخیر به نمایش گذاشته است، فوتبال خوب و برنامه ریزی شده ای دارد و سرعت خوبی در انتقال به حمله دارد و باید خیلی مراقب باشیم. مقابل این تیم نباید تعجب کنیم. این تیم با توجه به شرایطش در حال خودکشی است و می خواهد از این بازی امتیاز بگیرد و شاید چیزی برای از دست دادن نباشد و راحت تر و راحت تر بازی کند.

* برای کسب سه امتیاز باید بجنگیم
سرمربی پرسپولیس با تاکید بر سختی بازی فردا ادامه داد: مطمئنم بازی آسانی نداریم و به بازیکنان هم گفتم و امیدوارم بازیکنان ما فردا با تلاش و تمرکز این سه امتیاز را کسب کنند. برای بردن اما این پیروزی و این سه امتیاز آسان نیست، باید بیشتر از قبل از مسابقه سخت کار کنیم، بدویم و بجنگیم تا این سه امتیاز را به دست بیاوریم.

* حذف از آسیا تکان دهنده بود
گل محمدی در واکنش به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای ما که تیم پرتلاشی هستیم و زحمت کشیدیم به عنوان تیم اول ایران و در یک مسابقه و به صورت تیمی به تیم آسیایی رسیدیم. که در سال‌های اخیر دو فینال آسیا را برده است. “این واقعا برای من تکان دهنده بود و پذیرش آن برای من بسیار سخت بود. همه ما واقعاً از این موضوع ناراحت هستیم. من نمی دانم چگونه این مشکلات را توضیح دهم، زیرا کسانی که این مشکل را دارند. این کار را با تصمیمات خود انجام داده اند باید پاسخگو باشند. یک ننگ تاریخی برای فوتبال ما.

* من نمی دانم رای تغییر خواهد کرد
وی با بیان درد این اتفاق برای فوتبال ایران گفت: ده روز فرصت داده اند تا تجدید نظر کنند اما نمی دانم این رای تغییر می کند یا خیر. در این ده روز باید تا حدودی امیدوار باشم که این اتفاق نیفتد اما اگر این اتفاق بیفتد واقعا انگیزه زیادی برای بازیکنان و فوتبالیست های ایرانی که برای قهرمانی تلاش می کنند ایجاد می شود تا مراحل بالاتری را طی کنند. . اگر این اتفاق برای فوتبال ما بیفتد واقعاً دردناک خواهد بود و نمی دانم چه کسی باید به میلیون ها هوادار پاسخ دهد و چگونه می خواهد به این اتفاق بد پاسخ دهد.

* خرید بیرانوند؟ در مورد بازی صحبت کنید
گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا بیرانوند در لیست خرید این تیم بوده یا خیر، گفت: در مورد بازی صحبت کنید. سوالات نقل و انتقالات در نشست خبری پیش از بازی مربوط به بازی نیست.

* پنج بازیکن مصدوم داریم
وی در خصوص غایبان پرسپولیس در دیدار با شهرهدرو تصریح کرد: امید آلیشیا، وحدت حنانوف، علی شجاعی، حامد پاکدل و محمد شریفی مصدوم هستند و مدت زیادی است که حال خوشی نداریم.

* حذف از آسیا نباید روی عملکرد ما تاثیر بگذارد
گل محمدی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا حذف پرسپولیس از آسیا روی عملکرد بازیکنان این تیم در بازی فردا تاثیر می گذارد، گفت: نمی خواهم بگویم تاثیری خواهد داشت. ما اکنون در یک لیگ پرفشار هستیم که پیروزی برای ما مهم است. این نباید روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد. ما واقعا زحمت کشیدیم تا به این نقطه برسیم و خودمان را به عنوان یکی از شاکیان معرفی کنیم. تلاش می کنیم قهرمان شویم تا جایی که تیم های بهتری هستند بازی کنیم و خودمان و توانایی هایمان را نشان دهیم اما متاسفانه این اتفاقات می افتد.

* شرمنده مسئولان باشگاه شهرخودرو هستم
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه هنوز مبلغ رضایت نامه اش به باشگاه سابقش پرداخت نشده است، گفت: در جریان این انتقال توافقی صورت گرفت که متاسفانه هنوز دو سوم مبلغ پرداخت نشده است. کارکنان پدیده ها حق دارند از این موضوع ناراحت باشند. من تا جایی که می توانستم با مدیرانی که در باشگاه کار می کردند صحبت کردم اما نمی دانم چرا این موضوع حل نشد. شرمنده ام و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود.

سرمربی سابق شهرهدی در پاسخ به این سوال که آیا از خواسته های اعظم و کادرفنی سابقش اطلاعی دارید، گفت: اطلاعات دقیقی ندارم. آقای اعظم دستیار ما نبود. من در مورد کادر پزشکی نمی دانم و نمی دانم، اما نمی دانم کسی می خواهد یا خیر.

* در کشور ما ورزش در اولویت نیست
گل محمدی در واکنش به وضعیت نامناسب تیم پدیده به عنوان تیم خصوصی و حذف پرسپولیس از آسیا به عنوان تیم دولتی و همچنین وضعیت بد فوتبال ایران در بخش خصوصی و دولتی گفت: بیایید. وقتی ورزش در اولویت نیست و زیرساخت های مناسب نداریم و برای آینده کاری نکرده ایم و فقط می خواهیم ورزش داشته باشیم، اینجا تمام می شود. اتفاقی که می افتد قابل پیش بینی است و شاید ده سال پیش می شد پیش بینی کرد که در ده سال آینده چه اتفاقی می افتد. این زمانی اتفاق می افتد که ورزش برای جوانان و همه افراد در بخش حرفه ای و قهرمانی اولویت ندارد. موارد دیگر در اولویت ما هستند. در ورزش ندیده ام که برنامه ریزی خوب و امکانات خوب داشته باشم.

* فوتبال ما ثبات و زیرساخت لازم را ندارد
گل محمدی در پاسخ به این سوال که گفت این تیم دو سال بعد از رفتن شهرهدی چه ادعایی برای سقوط دارد، گفت: فوتبال مشهد پویا است و بازیکنان و مربیان خوبی از نظر استعداد و امکانات خوب نسبت به برخی استان ها دارد. بود رایج بود و در مشهد 100 درصد این اتفاقات افتاد چون برنامه ریزی خاصی برای ورزش و فوتبال وجود نداشت طبیعی است این اتفاق در فوتبال ما و برای خیلی از استان های دیگر افتاده و فوتبال ما در استان ها و حتی فراز و نشیب های زیادی دارد. در تیم ملی.در سازمان فوتبال ما ثبات و زیرساخت لازم وجود ندارد.به دلیل بی ثباتی تصمیم به دست افراد مختلفی می افتد که هر کدام یک چیزی می گویند و تصمیم می گیرند در نهایت چه اتفاقی بیفتد این چیزها طبیعی است. برای ورزش ما

دیدگاهتان را بنویسید