سرمربی پرسپولیس پا از این ستاره گذاشت

سرمربی پرسپولیس پا از این ستاره گذاشت

تیم پرسپولیس روز چهارشنبه به صنعت نفت می رود و این دیدار تحت تاثیر اظهارات هفته گذشته یحیی گل محمدی مبنی بر استفاده از بازیکنان امید در دیدارهای آینده این تیم برگزار خواهد شد. با وجود اینکه یحیی منصرف شد و در تمرینات از بازیکنان بزرگسال استفاده کرد، اما همه منتظر بودند تا لیست مسافران این تیم در آبادان منتشر شود.

به این ترتیب شیرهای سرخ در حالی به جنوب کشور رفتند که در این دیدار علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک خود را در اختیار ندارند و در این دیدار به مصاف احمد گوهری خواهند رفت و احتمالا این بزرگترین تغییر در تیم شیر سرخ در مقایسه با مسابقه قبلی

این دیدار نیز در حالی برگزار می شود که تیم امید پرسپولیس ساعت 12 به مصاف دنا صبا آیندیگان می رود که دیداری مهم برای سرخ پوشان در راه قهرمانی است.

سرماخوردگی جدی نیست

شایعات زیادی مبنی بر بیماری مهدی ترابی به گوش می رسید و گفته می شد وی در سفر به آبادان پرسپولیس را همراهی نمی کند اما به نظر می رسد سرماخوردگی ترابی جدی نبوده و در لیست مسافران پرسپولیس قرار گرفته است.

لئاندرو پریرا در تهران ماند

مهاجم برزیلی پرسپولیس در این دیدار در لیست شیرهای سرخ قرار ندارد و با وجود قطعی شدن برای بازی، در تهران می ماند و قرار است فردا یک جلسه تمرینی دیگر را پشت سر بگذارد، بنابراین نامش تا این زمان در فهرست شیرهای سرخ قرار نخواهد گرفت. مهمترین چیز را خراش ندهید تیم برنده عنوان می شود.

همه بازیکنان تیم امید از لیست حذف شدند

یحیی گل محمدی با توجه به بازی حساس تیم امید پرسپولیس تمامی بازیکنان این رده را از لیست خود حذف کرد و امیررضا رفیعی دروازه بان ذخیره تنها بازیکنی است که با این تیم به جنوب کشور سفر کرده است. سایر بازیکنان رده سنی امید در تهران ماندند تا از ساعت 12 ظهر در ورزشگاه مطهری با تیم خود در دیدار تعیین کننده به میدان بروند. دیداری که در مسیر قهرمانی بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید