سریال های رمضانی مشخص شد

سریال های رمضانی مشخص شد

روز جدید : سریال های ویژه ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش شد.

این سریال که از سوی شبکه های مختلف سیما برای پخش در ماه مبارک رمضان انتخاب شده، دارای مضامین متفاوت و متنوعی است که می تواند نظر بینندگان را به خود جلب کند و رضایت آنها را در این ماه مبارک به ارمغان بیاورد.

ماه مبارک رمضان بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می شود و همین امر باعث شد تا برای انتخاب سریال نوروزی تلاش شود تا فضای مفرح نوروزی در برخی از سریال های مناسب ماه رمضان ادامه پیدا کند. از جمله سریال هایی که می توان فضای مفرحی را در آن تجربه کرد، سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده است. این سریال بلافاصله پس از پایان سریال «زیرزمینی» از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی در حالی روزهای پایانی تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد که کار فنی سریال برای آماده سازی کار برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما در حال انجام است. این سریال توسط محسن کیایی نوشته شده و فیلمنامه اصلی آن نوشته شده است.

گروه تا 10 روز آینده تصویربرداری را به پایان می رساند و سکانس های باقی مانده از این سریال که در حرم امام رضا (ع) تصویربرداری می شود، در ماه مبارک رمضان ضبط می شود.

در این سریال از بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده و امیر گافارمنش استفاده شده است. توسط مخاطبان ارائه می شود.

در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: «از ثواب عمل غافل نشوید، از گندم به گندم و جو و جو بروید»

از سرنوشت شبکه دو سیما

فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا کرادمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و در 45 قسمت آماده پخش است که بعد از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. این سریال که با موضوع جوانی آماده پخش است در فصل های گذشته با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است و در این فصل سازندگان این سریال مشکلات و موانع پیش روی تولیدات جوانان داخلی را به تصویر می کشند.

حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست و مجید واشگانی در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

«نجلا 2»، شبکه سه

سریال ملودرام «نجلا 2» به صورت سریال نوروزی از شبکه زی سیم پخش می شود که با توجه به مضمون مذهبی نهفته در این سریال برای ماه مبارک رمضان نیز پخش می شود. فصل دوم سریال 40 قسمتی «نیلا» در 1 آوریل 1401 آغاز شد.

داستان فصل دوم «نجلا» درباره اشغال خرمشهر است و عبد در این داستان نقش اصلی را ایفا می کند.

این سریال از قبل از جنگ تحمیلی آغاز شد و هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهگانی، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاکانی، مرتضی شهزار آداسا فداسراسا گله دارزاده، سیستانی رستاده، سیستانی گله دارزاده، رستاده رستاده. ، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دلکی و سامان خلیان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می پردازند.

فیلمبرداری فصل دوم «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی از تابستان 1400 آغاز شد و در لوکیشن های مختلف از جمله جنوب تهران، آبادان و هرمشهر، زندان ها و تعدادی از شهرهای عراق تولید شد. به عنوان کربلا

مسافران شهر، شبکه 5

سریال مسافران شهر به کارگردانی سیروس حسن پور و احمد معظمی قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما پخش شود. این سریال که پیش از این با نام «ساعت 11» شناخته می شد، مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد و بازیگرانی چون شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهگان نسب، آشا محرابی و شهرزاد کمال زاده در آن به ایفای نقش می پردازند.

این مجموعه تلویزیونی که به صورت پراکنده در حال آماده شدن است این روزها در مرحله تصویربرداری قرار دارد و توسط دو کارگردان (حسن پور و معظمی) در حال ساخت است. این سریال در قالبی بر اساس گذشته نگری روایت می شود و تاکنون 80 درصد عکس ها گرفته شده است.

داستان این سریال در مورد موضوعات ماه رمضان است و اتفاقات آن در فاصله ماه رمضان تا عید فطر رخ می دهد. بخشی از تاریخچه سریال تاکسی های اینترنتی و داستان هایی است که راننده این تاکسی در اطراف خود تجربه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید