سر ما را بریدند، من به کل فوتبال شک دارم!


زمان: 00:20
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838865

سرمربیان آلومینیوم و نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و هفتم که با پیروزی آلومینیوم همراه بود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید فاضلی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل نفت آبادان گفت: هفته گذشته اختلالی در روند تیم ایجاد شد اما به روند خوب خود ادامه دادیم. گاهی اوقات نتایج به نفع ما نبود اما روند خوبی داشتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. آنها را خسته نکنید و خدای نکرده بازی سختی داشتند.

وی با انتقاد از برنامه لیگ فوتبال گفت: برنامه ریزی بازی ها به گونه ای است که بازیکنان ما را تحت فشار قرار می دهد. استراحت نکردند و رفتند یک سفر دو پروازه و یک سفر اتوبوسی. ما چهار روز بعد بازی کردیم و این روند فشار زیادی به بازیکنان وارد می کند. به آنها می گویم که این بازی را بردند. باید چاره ای اندیشیده می شد و به تیم هایی مثل ما و نساجی کمک می شد. ما الان مصدوم شده ایم و می بینیم که با وجود اینکه تمام راهکارهای علمی و عملی را برای آسیب دیدگی بازیکنان به کار می بریم و بهبودی آنها را بهبود می بخشیم، متاسفانه بازیکنان ظرفیت دارند و از نظر فیزیولوژیکی در شرایطی خارج از کنترل ما هستند. لطفا برای فصل بعد وقت بگیرید

آلومینیج مربی فوتبال درباره بازی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: تیم ما در همان دقیقه اول و با برنامه ریزی هایی که داشتیم به گل رسید، اما تیم حریف بازی مستقیم و فوق العاده ای انجام داد و به این ترتیب عالی بود و در واقع مالکیت تیم است. “این ما را آزار می داد. به همین دلیل باید شکل بازی خود را تغییر می دادیم. خدا را شکر برنامه دیگری گذاشتیم، شوت از راه دوری که این هفته انجام دادیم و این باعث خوشحالی ما می شود.”

مربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: بازیکنان باید تمرکز داشته باشند. به هر حال ما فینالیست جام حذفی بودیم و شاید از آنجا آنالیز بهتری از سایر تیم ها داشتند و تیم ما را کنترل می کردند. بازیکنان باید قبل از جام حذفی بیش از این مقدار باشند. می دانم که سخت است، اما ما نیاز داریم که بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند تا موقعیت تیم را بهبود بخشند. خود بازیکنان اعتراف کرده اند که تیم ما اینجا نیست و امیدوارم آنچه را که می خواهند انجام دهند.

فاضلی در خصوص عملکرد داور گفت: سعی کردیم زیاد در مورد داور اظهار نظر نکنیم اما هفته گذشته دیدید که قاضی برای ما پنالتی صددرصدی اعلام نکرد. اما سرمربی کشورمان تنها در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد. شاید اگر معدل بگیریم ببینیم از نظر داوری ضرر کرده ایم. اگر باید از بازی امروز گلایه کنیم، در برخی صحنه ها بیشتر به نفع حریف بودند. در حالی که گل ما کاملا سالم بود و به آن اعتقاد داریم. حتی اشتباه باجرمی هم به نظر ما در محوطه جریمه بود و این صحنه می توانست پنالتی باشد. ما دوست داریم اجازه دهیم داور کار خود را انجام دهد.

وی در خصوص بازی هفته آینده با استقلال که می تواند منجر به قهرمانی آبی ها شود، گفت: برای این دیدار ابتدا باید دید چه کسانی را داریم و چه کسانی را نخواهیم داشت. سپس باید برنامه ریزی کنیم که از چه استراتژی استفاده کنیم. اکنون مهمترین چیز برای ما این است که خوب ریکاوری کنیم. ما بازیکنان کمی داریم و از این بابت مشکل داریم. حتی بازیکن خاصی زیر 23 سال نداریم که بخواهیم به تیم بیاوریم.


* منصوریان: سر ما را بریدند، من به همه فوتبال شک دارم!

علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان پس از دومین شکست تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری گفت: هواداران و لیدرها من را دوست داشتند و از مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تشکر می کنم که با یک قاب عکس و یک شاخه گل ما را خوشحال کرد. سالی که در حضور هواداران و مدیر فرزانه باشگاه خستگی خود را از تن بیرون کردیم. بازی همیشه برد و باخت دارد و نمی توان گفت کدام تیم برنده است. برخی چیزها ما را مشکوک می کند. ما در یک حالت روحی هستیم. بی نظمی و نمی دانم چه کار کنم .

وی با انتقاد از داوری گفت: کدداد افشاریان زمانی که بازی می کردیم داور خیلی خوبی بود و دوست خوب من است. او قضاوت دربی ما (دیدار با فولاد) را ثبت کرد. اگر یک تیم من را خوب برد، می گویم و به نظرم گل دوم آلومینیوم عالی بود. مدافعانم اشتباه کردند و من این بچه را تشویق کردم. این گل به دلیل خلاقیت بود و قائد رحمتی خیلی خوب توپ را زد.

سپس آلومینیوم در لاک محافظ فرو رفت.

سرمربی نفت در حین پخش فیلمی از وضعیتی که در تیمش به نظر می رسد توپ وارد در آلومینیومی شده است، گفت: تا زمانی که VAR به فوتبال ما بیاید، به کل فوتبال شک دارم. فیلم ضربه زدن بازیکن ما به سرش را ببینید. اگر زانو روی خط باشد و او با کفشش توپ را پس زد، کجا آن را پرتاب کرده است؟ اگر این خیانت به اراک اتفاق بیفتد باید درباره آن صحبت کنیم.

منصوریان با پخش فیلم گل اول آلومینیوم اراک گفت: کمک داور دوم به تیر دروازه نرسید تا ببیند توپ وارد دروازه شده یا نه. مطمئناً انرژی خاص یا توانایی خاصی دارد که زوایای رایانه را از دور متمایز می کند. موضع قاضی آنقدر بد است که 7.8 متر از خط فاصله دارد. او نمی داند در صحنه رنگ آلومینیوم گل را اعلام کند یا خیر. از دید داور چطور توپ به تیر داخلی دروازه ما که برهنه است برخورد می کند؟

وی با بیان اینکه گروسیان توپ را با دست از دروازه خارج کرد اما دستکش به داخل دروازه رفت، خاطرنشان کرد: این مرد نادان (کمک داور) در دقیقه اول این صحنه را اعلام می کند و ما 45 دقیقه تحت فشار هستیم. آیا کل توپ نباید از خط دروازه عبور کند؟ کمک داور باید در گوشه پرچم باشد و دقیقاً افق را ببیند تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است.

سرمربی نفت با بیان اینکه از دیدار با فولاد ناراحت است، گفت: خداداد افشاریان می داند که دربی صنعت فولاد دست کمی از دربی تهران ندارد و با دربی های کرمان و اصفهان برابری می کند. افشاریان باید بهترین داور خود را به این دیدار می فرستاد اما نشد. داستان در هفته های اخیر قضاوت خوبی داشته است اما به عنوان بازیکنی که 20 هفته خوب است و در هفته بیست و یکم از نظر روحی و جسمی به هم می ریزد، قضاوت بسیار بدی داشته است.

منصوریان با بیان اینکه داور پنالتی تیمش را اجرا نکرد و اشتباه قبل از گل فولاد را اعلام نکرد، گفت: بازی را به داور دادیم. ریکانی پنالتی من است و پنالتی را از دست نمی دهد. تبریک اراک. آنها خوشحالند که این هواداران به ورزشگاه می آیند و خوشحال هستند که ما در ورزشگاه خالی بازی می کنیم. بگذارید تماشاگران برای دیدار با رفسنجان کپر به ورزشگاه بیایند. به مدیران استان مرکزی به خاطر عزمشان برای جذب هوادار تبریک می گویم و نبود هواداران یک لحظه منفی برای شهرمان است.

وی با تمجید از ایمان کاهیش داور این دیدار گفت: داور چهارم بسیار مودب و آقا بود. داور هم مراقب دستیارانش است. صحنه گل ما (رد شده) کنار اراک هم فاجعه است. اگر بازی 2-1 می شد به پلان B می رفتیم و باته سعید و مامی زاده برای حمله به حریف در حاشیه هستند. 90 دقیقه بازی را کنترل کردیم و طبیعی بود که حریف بعد از گل عقب نشینی کند. هفته گذشته علاوه بر فولاد باید با کمک داور روی نیمکت فولاد هم بازی می کردیم.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه عصبانی نیستم گفت: امروز سرمان را بریدند. اگر این اتفاقات برای ما می افتاد، منصفانه نیست که بگوییم سه امتیاز برای لذت بردن داریم. حجتی کمک داور به پای بازیکن من گیر کرده است. آقای حجتی! اینکه تمرکز بازیکن ما را به هم می زنی برای تو چه معنایی دارد؟! داور واسطه شد و به حجتی گفت برو و بازی را شروع کن. آقای حجتی! به حکیم نصاری چه می گویی، مرا خوب بغل کن و غر نزن!

منصوریان با بیان اینکه همچنان پشت حرف های سال گذشته خود است، خاطرنشان کرد: آلودگی به اندازه کافی داریم و شک داریم. ما در این فصل 25 پنالتی داشتیم که به ما اعلام نشد و تنها تیمی هستیم که پنالتی نگرفته ایم. اگر یک پنالتی ناعادلانه به نفع ما بگیرند من هم می گویم ناعادلانه است. این دو اتفاق (دو اشتباه داوری) تیم ما را نابود کرد و سه امتیاز را از صنعت نفت گرفت. تاریخ نیز از فولاد علیه ما چرخیده است.

با این امتیاز به جای یازده، به ششم رسیدیم. وقتی این جمله را گفت، گفت: پارسال در اراک هم همین بلا به سر ما آمد. باید تراکتورسازی را می بردیم اما به دلیل اشتباهات داوری به این تیم باختیم و به جای چهارمی در رده هشتم قرار گرفتیم. اتفاقات دیگری را در جام حذفی شاهد بودیم. باید سهمیه آسیایی لیگ برتر را می گرفتیم اما دیدیم برای دهمی می جنگیم.

سرمربی نفت شرایط را عادلانه دانست و گفت در هفته های آینده از همین داوران استفاده خواهند کرد. پارسال در اراک نان و نمک خوردم و این شش ماهی که در این شهر بودم حتی یک روز هم انرژی منفی نداشتم. تیم شما در فینال جام حذفی فوق العاده خوب بازی کرد و تیم خوبی دارید. امیدوارم مسیر بسیار خوبی را پیدا کنید و به آن ادامه دهید. آلومینیوم یکی از معدود مکان هایی است که امکانات ورزشی و منابع مالی خوبی دارد.

منصوریان در مورد یکی از اعضای هیئت مدیره آلومینیوم که با او مشکل دارد، گفت: من 50 سال سن دارم و بازی بلدم. در اراک از کسی که فوتبال نمی فهمید خسته شده بودم. ادبیات هیئت او بسیار زشت بود. هنگام نشستن در کنار فرد مسن باید دستان شما روی میز باشد و نباید پای چپ خود را روی میز قرار دهید. لازم نیست در جلسه هیئت مدیره با ماسک بازی کنید.

وی گفت: این مشکلات در فوتبال ما باید حل شود. آنها جدید نیستند. بقیه اعضای هیئت آلومینیوم فوق العاده خوب بودند و عزم شما هم مثل آبادان استوار است. تنها تفاوت دو باشگاه این است که ما پول نداریم.

سرمربی نفت درباره شبهاتی که یکی از خبرنگاران درباره فیلم هایش مطرح می کند، گفت: عکاس ما عکاس مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان است. مگر اینکه مقصد خاصی داشته باشید، فقط ماشین را حرکت دهید. شما نمی توانید زوایای هندسی را بشکنید. داور خیلی خوب قضاوت کرد اما من نتوانستم. نظر منفی در مورد آن بدهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید