سطح کیفی کشتی جام هاشمی نژاد بالا بود/ یکی از راهکارهای مهم فدراسیون کشتی المپیک تفکر است.


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836819

تمام داشته های ما در رده های جوانان در این مسابقات بود

مدیر فنی مسابقات کشتی آزاد جوانان شهید هاشمی نژاد بهشهری گفت: جوانان مستعد در این مسابقات در آینده جایگزین قهرمانان صاحب نام خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی، مدیر فنی مسابقات کشتی آزاد نوجوانان شهید هاشمی نژاد نژاد بهشهر در حاشیه این مسابقات گفت: مسابقات بین المللی و این موضوع در نحوه برگزاری این مسابقات کاملا مشهود است. برگزار می شود.

وی با ارزیابی میزبانی استان های مازندران و بهشهر افزود: با توجه به اینکه رزمی کاران از 3 کشور به جز ایران در این دوره از مسابقات حضور داشتند، فکر می کنم سطح کیفی مسابقات بالا بود، زیرا همه داشته های ما در رده جوانان بود. دسته بندی ها در این مسابقات علاوه بر این، نظارت خوبی از سوی مدیران و مربیان وجود داشت، به طوری که کشتی های زیبایی را دیدیم.

عیامی با اشاره به حضور داوران بین المللی در مقام های اول، دوم و سوم در این مسابقات گفت: در مجموع 20 داور بین المللی این دوره از مسابقات را قضاوت کردند که خوشبختانه از نظر کشتی گیران داخلی و خارجی به خوبی قضاوت شد. آنها کاملا از قضاوت خود راضی بودند.

سرپرست مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد با تحلیل آینده جوانان شرکت کننده در این مسابقات یادآور شد: استعدادهای خوبی در این مسابقات حضور داشتند. فکر می کنم در آینده این جوانان جایگزین قهرمانان نامدار ما شوند و مدال های رنگارنگ جهانی و المپیک را به ارمغان بیاورند.

وی گفت: یکی از راهبردهای مهم فدراسیون کشتی این است که به المپیک فکر کند و مراقب جوانان و آینده‌نگرانی باشد که به اینجا آمده‌اند تا در نهایت به اهداف المپیک آتی برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید