سفر رئیس جمهور به روسیه نقشه های استکبار را خنثی کرد

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802094

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدست و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار تلاش زیادی برای ضربه زدن به اقتصاد کشورمان و اعمال تحریم های شدید دارد و سفر رئیس جمهور کشورمان به روسیه برنامه های استکبار را مختل و فلج می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد علیپور در گفت و گو با ارومنیوز گفت: روسیه یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است و این سفر بسیار مهم است و موضوعات مختلفی از جمله سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: حوادث و اتفاقاتی که در سوریه رخ داد نشان داد که بین ایران و روسیه اهداف یکسانی وجود دارد و شعار کشورمان بعد از انقلاب نه شرقی و نه غربی است و تعامل ایران با چین و روسیه دوجانبه است. و زمینگیر شده است. از اقتدار و احترام متقابل.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلداش و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی ها سعی دارند این سفر را به گونه ای نشان دهند که روسیه بخواهد از ایران سوء استفاده کند.

علیپور گفت: سفر به روسیه باعث عملی شدن قراردادهای 25 ساله با چین و قراردادهای 20 ساله با روسیه می شود.

وی با اشاره به شکست سیاست شوم استکباری منطقه، گفت: استکبار با استفاده از رسانه های خود سعی در جبران شکست های خود دارد تا این سفر کم اهمیت باشد و کشور ما باید از همه پتانسیل ها و ظرفیت های خود در منطقه استفاده کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید