سلاح بسیج هنرمند قلم و اندیشه اوست

ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786267

عباس اعتماد گفت: هنرمندان بسیج در جبهه فرهنگی از سلاح دوربین، قلم و اندیشه استفاده کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; بسیج هنرمندان سازمانی است که در آن هنرمندان این مرز و بوم به فرهنگ، هنر و ادبیات ایران اسلامی خدمت می کنند (دانش دقیق و عمیق، غنی سازی آن، معرفی و معرفی سایر فرهنگ ها و ملل و استفاده از آن پس از آن به صورت داوطلبانه در نمایش معارف و ارزشهای اسلامی و حقایق الهی و انسانیت است و در این عرصه تلاش می کنند تا نیازهای انقلاب و مردم را برآورده کنند و بار جامعه را در راه رسیدن به اهداف خود به دوش بکشند.

عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص فعالیت های هنری و فرهنگی بسیج هنرمندان بسیج شاهرود اظهار داشت: رویدادهای شهرستان شاهرود با استقبال پرشور مردم همراه است.

اعتماد یادآور شد: بسیج هنرمندان با بهره گیری از ظرفیت های هنری و فرهنگی شهرستان برنامه های فرهنگی متعددی از جمله نمایشنامه های بزرگ گدیر، حاج کاسم، سردار جهان، اسطوره های گمنام و نمایش را برنامه ریزی و اجرا کرده است. از آهنگ های مختلف و … یاد کرد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است و هنرمندان شاهرودی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همواره در صحنه خدمت حضور دارند.

اعتماد افزود: هنرمندان بزرگی ما را همراهی می کنند و هنرمندان و بسیجیان مدام به این جمع اضافه می شوند و آمادگی کامل برای پذیرش همه هنرمندان را داریم.

وی در پایان گفت: به دلیل تاج و مشکلاتی که در این دو سال به وجود آمد از جمله تعطیلی فرهنگسرا و محدودیت تجمعات، اما هنرمندان همچنان در حال کار بودند و ما کار زیادی در این زمینه داشتیم. شهرستان به دلیل رسالت بسیج و بسیج هرجا جامعه دچار بحران باشد بی تفاوت نخواهیم بود و در مقابله با تهاجم دشمن و پرکردن خلأهای فرهنگی با بهره گیری از هنرمندان توانای شهر پیشتاز هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید