سلفی دردسرساز همسر مهدی کایدی

سلفی دردسرساز همسر مهدی کایدی

مهدی کایدی بازیکن جوان استقلال و تیم ملی فوتبال ایران است. مهدی کایدی در تیم ملی جوانان هم خوش درخشید و مهدی کایدی که فوتبال خود را از بوشهر شروع کرده بود به گفته منصوریان به استقلال پیوست. مهدی قائدی درگیر کارهای زیادی بود و سرانجام سال گذشته ازدواج کرد. مهدی کایدی دو سال است که در استقلال می درخشد، او حالا یکی از مهره های کلیدی استقلال است.

مهدی کایدی در سال 2018 با ستاره معصومی ازدواج کرد و در دبی زندگی می‌کند، اما ویدیوی او نشان می‌دهد که برای دیدن خانواده‌اش به ایران بازگشته است. مهدی کایدی متولد 23 آذر 1386 است و ازدواج او با سهرا معصومی به دلیل فاصله سنی هفت ساله از بدو پیدایش در فضای مجازی موضوع داغ بوده است.

مهدی کایدی متولد 1377 و 22 ساله است که سال گذشته با سهرا معصومی ازدواج کرد اما همسرش متولد 1370 است که 29 سال سن دارد و این زوج 7 سال اختلاف سنی دارند که واکنش مخاطبان را برانگیخت.

بیوگرافی مهدی کایدی بازیکن استقلالی

او در مهرماه ۱۳۹۵ به دلیل بی احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر سرمربی استقلال از این تیم اخراج شد. بار دیگر به دلیل عدم حضور در تمرینات این تیم، بار دیگر در آوریل 2018 از این تیم اخراج شد.

تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست

مهدی کایدی در تاریخ 9 بهمن 1395 برای انجام برخی کارهای مربوط به دانشگاه خود به بوشهر رفت. در حالی که او و 3 نفر از دوستانش از تماشای مسابقه ساحلی در حال بازگشت بودند در اتوبان امام علی بوشهر تصادف کردند. دو نفر از آنها جراحات سطحی داشتند که پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند.

اما مهدی کایدی و احمدرضا شاکر به شدت مجروح و بلافاصله به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شدند. بر اساس گزارش های منتشر شده، کایدی به دلیل پارگی شکم دچار خونریزی کبدی و آسیب طحال شده است. در نهایت این اتفاق به مرگ مغزی و مرگ احمدرضا شاکر از دوستان نزدیک این بازیکن منجر شد.

دیدگاهتان را بنویسید