سندی در حمایت از بخش خصوصی ایران و قطر امضا خواهد شد


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843885

وزیر نیرو با اشاره به نقش موثر تجار در افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و قطر، از امضای سند حمایت از بخش خصوصی ایران و قطر در هشتمین نشست کمیسیون همکاری های اقتصادی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در سفر به قطر برای شرکت در هشتمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در دوحه دیدار و گفتگو کرد. با تاجران دیشب ایرانی مقیم قطر با اشاره به پتانسیل بالای بخش خصوصی در کشورهای همسایه گفت: بخش خصوصی پتانسیل و نقش بسیار موثری در افزایش حجم مبادلات و مبادلات دارد و همچنین می تواند بر روابط اقتصادی دو کشور تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر توسعه مناسب روابط ایران با همسایگان به ویژه روابط مثبت سیاسی ایران و قطر، افزود: البته با این سطح همکاری دو کشور، مهمترین هدف ایران حمایت از بخش خصوصی ایران و توسعه است. روابط اقتصادی با قطر».

وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور با بیان اینکه بازار قطر بازاری بکر برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی است، خاطرنشان کرد:

وی خواستار حضور یک مشاور حقوقی داخلی برای همراهی و مشاوره در خصوص عقد قراردادهای اقتصادی شد و با اشاره به حمایت تجار ایرانی گفت: البته در هشتمین جلسه یکی از اسناد مهم توسعه همکاری ها امضا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید