سند ارتقای بسیج محور حرکت بسیج برای انجام گام دوم انقلاب است


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810974

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به سند بسیج در تشویق به تحقق تمدن نوین اسلامی گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، جلسه صبح امروز و انتخابات مجمع بسیج استان سمنان با حضور جمعی از نمایندگان استان در سالن همایش های پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد.


16372ea6 fa98 40b0 9b37 06f234bb0ea2 خبر خاکستری


سند ارتقای بسیج محور حرکت بسیج برای انجام گام دوم انقلاب است

سردار حمید دامگانی فرمانده سپاه استان سمنان صبح امروز در اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیج استان سمنان با تاکید بر نقش مهم نخبگان و خبرگان در شرایط حساس امروز گفت: در مقطع بسیار حساسی قرار داریم. ظرفیت مردم برای کمک به دولت و دستگاه های اجرایی برای تسریع در اعلام گام دوم انقلاب.

دامگانی با تاکید بر اینکه باید به بیانیه گام دوم انقلاب شکل عملیاتی بدهیم، افزود: متخصصان بسیجی که در دل اقشار مختلف مردم وجود دارند، باید در این عرصه نقش مهمی ایفا کنند و زمینه ساز آن شوند. دولت اسلامی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی ایجاد شد و استفاده از ظرفیت نخبگان با بهره گیری از تجربیات ارزشمند گذشته، زمینه لازم را برای نقش آفرینی کارشناسان و نخبگان در عرصه های مختلف فراهم خواهد کرد.


4b3c3e88 aaa4 4bfa 8f7d 0afa627047c7 خبر خاکستری

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جایگاه انقلاب اسلامی در جهان و نوع تقابل امروز با جهان در راستای تمدن نوین اسلامی غالب است، تصریح کرد: امروز ما رویارویی با دشمن، ملت ایران است و دشمن در آن لحظه با همگام سازی عناصر قدرت خود، جنگ ترکیبی را علیه ما آغاز کرد، اما شکست خورد و عناصر قدرت دشمن رفت و فرو ریخت.

وی با اشاره به اینکه در عرصه مقابله با استکبار به قدرت بازدارندگی خوبی در عرصه نظامی دست یافته ایم، خاطرنشان کرد: پس از شهادت شهید سلیمانی، دشمن توان استفاده از فناوری روز خود را در عرصه نفوذ منطقه ای ندارد. در محور مقاومت گسترش یافت و شخصیت و مکتب شهید سلیمانی در محور مقاومت و منطقه گسترش یافت.

دامگانی صبر مردم را در مشکلات اقتصادی عامل شکست تحریم ها دانست و گفت: در تحریم های اقتصادی مردم با صبر انقلابی خود بر دشمنان پیروز شدند.


روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و اقدام انقلابی، راهبردهای اصلی دستیابی به اهداف انقلاب است.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در جلسه و انتخابات مجمع بسیج استان سمنان که در سالن کنفرانس موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد، با تاکید بر اهداف امام خمینی (ره) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی: هدف انقلاب اسلامی رساندن ملت ایران به جایگاهی است که الگوی بشریت باشد و قطعاً راه سخت و طولانی است و هنر این است که توطئه دشمن را بشناسیم و داشته باشیم. طرحی به این صورت

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: رهبر انقلاب دشمن را دیده بانی می بینند و برای رسیدن به اهداف انقلاب طراحی لازم را دارند و روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و اقدام انقلابی سه راهبرد اصلی برای رسیدن به اهداف انقلاب است. انقلاب انقلاب

وی افزود: بصیرت، انقلابی گری، ولایتمداری و وظیفه مداری از ویژگی های انتخاب یک مسئول است و جهادگران حکومتی یعنی کم توقع و سخت کوشی، نوآوری و خروج از بن بست و ایمان واقعی و ایمان به توانایی.

سخنگوی فرماندهی کل سپاه استان سمنان گفت: دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه مطلوب نرسیده است و رویکرد ترکیبی نظامی نشانه این شکست است بنابراین باید برای مقابله فرهنگی، اقتصادی از راه خود خارج شویم. و آسیب های اجتماعی به فضل الهی می توانیم کار میدانی را با موفقیت کامل به پایان برسانیم.


cd553a24 c1c9 4640 a6cf 8e9998d58945 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید