سنگ کل باشگاه آلومینیوم برای استقلالی ها بعد از قهرمانی؟

سنگ کل باشگاه آلومینیوم برای استقلالی ها بعد از قهرمانی؟

حمید محرابی درباره شرایط تیم آلومینیوم اراک در آستانه بازی با استقلال گفت: از زمانی که رحمتی و دستیارانش به تیم ما اضافه شدند شرایط فنی خوبی پیدا کردیم اما به لطف خدا و تلاش خودش او. موفق به انجام آن شد و تیم روز به روز سازماندهی و همدل تر شد.

از منصوریان تعریف کردیم

وی با بیان اینکه علیرضا منصوریان در نشست خبری این بازی از صنعت آلومینیوم و نفت صحنه های مشکوکی از داوری بازی را با لپ تاپ مشاهده کرده است، گفت: ما همیشه از بازیکنان و مربیان سابق تیم در اراک قدردانی می کنیم و همین کار را انجام می دهیم. برای منصوریان داوران ممکن است اشتباه کنند و هرکسی در فدراسیون اشتباه کند، اما من با جهت گیری فضا موافق نیستم و بهتر بود در نشست خبری این اتفاق نمی افتاد.

منصوریان باید روی رشد فوتبال تمرکز کند نه حواشی

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پاسخ به اینکه منصوریان گفته یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه مخالف او است، گفت: نظرات اعضای هیئت مدیره متفاوت است. وقتی به آلومینیوم برگشتم، باشگاه به دنبال سرمربی بود و هیچکس مخالفتی با منصوریان نداشت. بهتر بود منصوریان در نشست خبری خود را مهار می کرد. امثال او و رحمتی باید روی رشد فوتبال تمرکز کنند و کمتر به حاشیه ها توجه کنند.

ما به تصمیمات کمیسیون انضباطی اعتراض کردیم

محرابی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم به تصمیمات فدراسیون نسبت به فینال جام حذفی اعتراض کرده است، گفت: ما اعتراض خود را مطرح کرده ایم و اعضای کمیسیون های فدراسیون فوتبال کارشان را به خوبی انجام می دهند. پس از فینال جام حذفی و در آستانه بازی با نساجی در لیگ برتر، جلسات متعددی با مسئولان و هواداران داشتیم تا ملاحظات لازم در رابطه با تیم میهمان را بررسی کنیم.

بازیکن آلومینیوم بدون وضو وارد میدان نمی شود

وی گفت: مدیران، مربیان و بازیکنان نباید به دنبال ملتهب کردن فضا باشند. من به عنوان یک مسئول می گویم مدیران در ضعف فرهنگی مقصرند و اخلاق و بداخلاقی از ما (مسئولین) شروع می شود. در آلومینیوم از مربی و بازیکنان تیم یاد می گیریم. خدا را شکر در حال حاضر در آلومینیوم هستم که چنین بازیکنانی در تیم کار می کنند و از بازیکنم که بدون وضو وارد زمین نمی شود، یاد می گیرم.

هواداران پرسپولیس می خواهند استقلال را هم ببریم

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص بازی پنجشنبه شب با استقلال گفت: بازی با همه حریفان سخت است اما بازی با استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان اهمیت ویژه ای دارد. مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی می کنیم و امیدوارم خدا به ما کمک کند تا استقلال را شکست دهیم که اتفاقی تاریخی خواهد بود. ما تا به حال 3 بار پرسپولیس را شکست داده ایم و هواداران این تیم از ما می خواهند که استقلال را هم ببریم!

تونل غرور چیز خوبی است. ما در مورد آن فکر می کنیم

محرابی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان آلومینیوم می توانند به تونل استقلالی ها افتخار کنند، گفت: این حرکت خوبی است و باید با اعضای باشگاه مشورت کنیم. من به آجورلو (مدیرعامل استقلال) ارادت خاصی دارم و او برادر بزرگتر ماست. به مدیران، بازیکنان، مربیان و هواداران استقلال تبریک می گویم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم (تونل افتخار) عالی است. ما در مورد آن فکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید