سه کتاب تفسیر رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب راه یافت


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838624

سه عنوان از دوازده عنوان تفسیر مقام معظم رهبری در انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) منتشر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تفسیر سوره جمعه، تفسیر سوره حشر و تفسیر سوره حمد سه عنوان از دوازده عنوان کتاب تفسیری هستند که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران راه یافته اند.

کتاب تفسیر سوره جمعه متن ویرایش شده جلسات تفسیر این سوره است که در دوران ریاست جمهوری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خامنه ای در بین سپاه پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری از اواخر سال 1361، اردیبهشت 1362، 8 بار برگزار شد. .

جلسات تفسیر سوره حشر نیز در دوره ریاست معظم له در 10 جلسه از 27 تیرماه تا 3 مهر 1362 برگزار شد و این کتاب متن ویرایش شده جلسات مذکور است.

جلسات ترجمه سوره مبارکه حمد در زمان رهبری معظم له با حضور طلاب از 15 اسفند 90 تا 15 اردیبهشت 91 در امام خمینی (ره) حسین (قدسره) و این کتاب حاصل این جلسات است که مزین به زیورآلات از انتشارات انقلاب اسلامی است.

پیش از این چهار کتاب تفسیر رهبری شامل تفسیر سوره های مجادله، تغابن، ممتحنه و برآت توسط این انتشارات منتشر شده بود و در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، این چهار عنوان با طرح جلد جدید در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. و صفحه آرایی

انتشارات انقلاب اسلامی در شبستان اصلی کریدور 6 قرار دارد و عموم مردم می توانند تا 30 اردیبهشت ماه برای تهیه کتاب ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید