سه گزینه جدی نیمکت استقلال را حدس بزنید

سه گزینه جدی نیمکت استقلال را حدس بزنید

فرهاد مجیدی روز گذشته با انتشار متنی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و از باشگاه خواست با استعفای او از سرمربیگری لیگ امارات موافقت کند.

به درخواست مجیدی، هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (جمعه) با حضور مصطفی آجورلو تشکیل جلسه داد. در این جلسه که همچنان ادامه دارد مجیدی با توجه به قرارداد سه ساله اش باید با جدایی او مخالفت کند اما در صورت اصرار بر جدایی زودتر سراغ گزینه های خارجی می روند.

قرار نبود گزینه خارجی برای استقلال در اولویت قرار گیرد اما از آنجایی که گزینه های داخلی تحت قرارداد تیمشان هستند، گزینه خارجی با تیم قهرمان لیگ در اولویت قرار گرفت. در حال حاضر سه نوع جدول برای مدیران استقلال وجود دارد که اولین آنها لوچسکو، مربی رومانیایی است که سرمربی الهلال عربستان و تیم ملی رومانی بوده است. گزینه دوم آندره آ استراماسیون، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال و الغرافه فعلی قطر است. این مربی هنوز به درخواست استقلال پاسخی نداده و مشخص نیست که آیا قراردادش با الغرافه تمدید می شود یا خیر. گزینه سوم مربی پرتغالی است که هنوز نامش فاش نشده است.

مشکل پیش روی استقلالی ها در حال حاضر عقب افتادن نقل و انتقالات است چرا که برخی از بازیکنان مورد نظر با مجیدی صحبت کرده اند و شاید تصمیم آنها برای آمدن به استقلال تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید