سوزاندن ماشین یک عامه مردم عادی و تهدید به بستن مغازه ها تضمین کننده منافع آمریکاست.


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916714

آنچه در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد;

نماز سیاسی مذهبی جمعه در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بیراحمد با حضور نمازگزاران اقامه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس نماز سیاسی مذهبی جمعه در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بیراحمد با حضور نمازگزاران اقامه شد.


سوزاندن ماشین یک عامه مردم عادی و تهدید به بستن مغازه ها تضمین کننده منافع آمریکاست.


یاسوج:


امام جمعه یاسوج در خطبه اول شهر یاسوج نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: مومنان نباید رکاب شیطان را دنبال کنند چرا که شیطان او را به بدی می کشاند، امروز مصادیق شیاطین آمریکایی است. و جن که ابزار ظلم هستند.و ظلم و دزدی را نیز ترویج می کنند.


آیت الله حسینی جایگاه جهنم را در ابدیت متعلق به فراعنه دانست و گفت: امروز بی حجابی و بی دینی دیگران را به انحراف می کشاند و به گناهان و جهنم می کشاند.


وی با بیان اینکه خداوند متعال وسیله هدایت را به ما عنایت کرده است، ادامه داد: راه سعادت و سعادت برای مردم مشخص شده و کسانی که می خواهند به بهشت ​​بروند در راه خدا قدم برمی دارند و از سوی دیگر خداوند متعال. اجباراً در انتخاب انسان قرار داده است.


آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به فرا رسیدن روز انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) اشاره کرد. و گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده و هست، اگر فرهنگ متعالی باشد و در نهایت همه نیازهای انسان افزایش یابد و اگر باورهای ما افول کند، باید انتظار سختی های زیادی را در عرصه دیگران داشته باشیم.


امام جماعت شهر یاسوج دشمنان انقلاب اسلامی را مشخص دانست و گفت: امروز جبهه استکبار و دشمنان انقلاب با رفتار خود روشن هستند.


وی به الگوی مصرف و مصرف انرژی، برق و گاز اشاره کرد و گفت: باید با استفاده صحیح از برق و همچنین با پوشیدن لباس گرم از مصرف بی رویه گاز در منزل خودداری کرد.


آیت الله حسینی به رعایت الگوی مصرف آب اشاره کرد و ادامه داد: در سال های اخیر بارندگی ها کاهش یافته، خشکسالی ها افزایش یافته و جمعیت افزایش یافته و باید مصرف مناسبی وجود داشته باشد.


وی به ظرفیت های عراق برای رشد و توسعه اشاره کرد و گفت: با وجود همه فرصت ها در این کشور با تحریک جبهه استکبار صدام به انقلاب اسلامی حمله کردند و در نهایت توسط آنها آمریکایی ها دستگیر شدند.


نامیده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به حمله صدام به کویت اشاره کرد و افزود: صدام بعثی با ماهیت جنگ طلبانه خود به کشورهای دیگر حمله کرد.


آیت الله حسینی حمله داعش به رهبری آل سعود و حمایت آمریکا را مورد بحث قرار داد و گفت: کشورهای منطقه از گذشته تا به امروز مورد هجمه آمریکا و داعش بوده اند.


آیت الله حسینی به ادعاهای حقوق بشری آمریکا پرداخت و گفت: در جنگ جهانی دوم 75 میلیون نفر توسط آمریکایی ها کشته شدند، در همان جنگ نیمی از مردم ایران توسط انگلیسی ها کشته شدند.


وی افزود: امروز مردم را به آتش زدن خودروی یک فرد و یک فرد عادی جامعه تحریک کردند و برخی اصناف و بازاریان نیز به دلیل ترس و تهدید متخلفان، کسب و کار خود را تعطیل کردند.


آیت الله حسینی گفت: کسانی که با جمهوری اسلامی مخالف هستند و از عوامل قیام، جنگ و هرج و مرج داخلی آن حمایت می کنند، نام آزادی ندارند، بلکه هدفشان تامین منافع و استکبار آمریکاست.


نماینده ولی فقیه با بیان اینکه عده ای به بهانه آزادی کار و هدف انگلیس و آمریکا را انجام می دهند، گفت: اگر این افراد به دنبال منافع انقلاب اسلامی هستند چرا با نقاب به بازرگانان حمله می کنند. آتش زدن خودروها، اما اقدامات نشان می دهد که آنها به دنبال تضعیف انقلاب، ولایت و دین هستند.


زمین:


برخورد قاطع با شورشیان یک خواسته عمومی است

امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: کار خوب شهرداری و شورای اسلامی در آسفالت معابر و کوچه ها ستودنی است و مردم در شهرها در تنگنا قرار داشتند که با همکاری خوب انجام شد. از بنیاد و استاندار .

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سرزمین دل ما باید به رحمت الهی معطوف شود و دل های ما به هم متصل شود. به من وقت دارم (ع).

وی گفت: امروز جامعه ما به معمار نیاز دارد زیرا آموزش یک ضرورت برای جامعه است.

امام جمعه لنده تصریح کرد: انتظار داریم برای مقابله با جنایت و فتنه اقدام قاطع کنیم زیرا این مطالبه روزافزون مردم است.

وی تاکید کرد: دشمن در چند ماه گذشته جنگ ترکیبی را به راه انداخته و همه امکانات اعم از فضای مجازی و فضای واقعی را بسیج کرده و تحریم کرده و علیه ایران بیانیه صادر کرده است.

محمودی عسل گفت: سازمان های اطلاعاتی بیش از 47 کشور و سرویس های جاسوسی از بیش از 12 کشور برای براندازی این نظام در کف میدان بودند و بیش از 300 شبکه ماهواره ای مشوق علیه انقلاب هستند.

وی گفت: وظیفه ما این است که نگاه بصیرانه و ترکیبی برای شناخت دشمنان داشته باشیم.

امام جمعه لنده گفت: دفاع همه جانبه مردم از اصول و ارزش های انقلاب باعث شد تا همه توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی گفت: سلبریتی ها پول گرفته اند و برخی از مجریان با حضور در میدان چهره خود را در آشفتگی نشان داده اند و با توطئه های دشمنان هستند.

محمودی عسل تاکید کرد: آشوبگران با بی بند و باری در جامعه به دنبال شروع و تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی مشابه سبک زندگی غربی ها هستند.

وی گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد هرج و مرج در کشور بوده اند و تا کنون با ایجاد شورش های مختلف به دنبال براندازی هستند اما نمی دانند که همه مردم ما بیدار هستند.

امام جمعه لنده گفت: عملکرد خوب شهرداری و شورای اسلامی در آسفالت معابر و کوچه ها قابل ستایش است و مردم در شهرها در شرایط سختی قرار داشتند که با همکاری خوب الفندلاوی و استانداری.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید