سوگلی ساپینتو در استقلال شناسایی شد

بازی استقلال مقابل ملوان همانند بازی استقلال قبل از تعطیلات جام جهانی بود. تیمی که با وجود از دست دادن موقعیت های زیاد، بهترین تیم در ایجاد جایگاه سایت های آنالیز بازی در لیگ برتر بود.

استقلال 4 گل به ملوان زد. تیمی که قبل از بازی استقلال تیم خوبی در لیگ برتر شد و چند هفته بود که شکست نخورده بود و حتی از سپاهان امتیاز گرفته بود. استقلالی ها 4 گل به ملوان زدند و موقعیت های خوب دیگری هم خلق کردند، از طرفی در دقایقی که ملوان در ابتدای نیمه دوم قصد داشت انتقام گل های از دست رفته را بگیرد، به خوبی توانست حملات حریف را مهار کند و این امر بدیهی بود. به عملکرد خوب مردم در خط هافبک استقلال بود.

زیبر نیک نفس به جای روزبه چکی و سعید مهری و آرش رضاوند در خط هافبک. اگرچه آرش رضاوند به دلیل مصدومیت قدیمی کمی با شرایط ایده آل فاصله داشت، اما هافبک های استقلال عملکرد خوبی در موقعیت یابی داشتند. دو گل از 4 گل استقلالی ها در این دیدار با پاس های سعید مهری به ثمر رسید. هافبکی که نشان داده می تواند در آینده خوب باشد. او در محوطه جریمه ملوان محمد محبی را به خوبی دید و محمد محبی با یک شوت پاس بی نقص این بازیکن را تبدیل به گل کرد و سپس از روی ضربه ایستگاهی ضربه سعید مهری به سر روزبه چسمی برخورد کرد و کاپیتان استقلال دوباره ضربه ای زد. .

سعید مهری هم اکنون تبدیل به هافبک مورد نظر ریکاردو ساپینتو شده است. موثر در گردش توپ و دید خوب در بازی و پاس های طلایی برای رسیدن به گل. با این پاس ها بعید است ریکاردو ساپینتو همچنان از سعید مهری در تیم استفاده نکند و از طرفی از عدم استفاده از آلوز ناراحت شود. اگر سعید مهری در آینده این پاس گل ها را تکرار کند بهترین پاسور استقلال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید