سیم کارت بخر، وام بگیر


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913680

یکی از مزایایی که پس از خرید سیم کارت در اختیار دارندگان سیم کارت قرار می گیرد، وام سیم کارت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از مزایایی که پس از خرید سیم کارت در اختیار دارندگان سیم کارت قرار می گیرد، وام سیم کارت است. حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان وام سیم کارت دریافت کرد؟ اگر شما هم به دنبال وام سیم کارت هستید و می خواهید پاسخی کامل و جامع در مورد نحوه دریافت وام سیم کارتی داشته باشید؟ آن را دریافت کنید تا پایان این مقاله با ما باشید.


وام سیم کارت این یکی از آسان ترین و سریع ترین وام های فوری در ایران است سیم کارت بخر صاحب خط همراه اول فقط با شرط بندی خط تلفن همراه خود بدون چک. سفته و ضامن بلافاصله وام فوری را در خط خود دریافت می کنند.

کاربران می توانند با تماس با مراکز نسبت به استعلام مبلغ وام اقدام کنند فروش سیم کارت ، هزینه سیم کارت و دریافت اطلاعات مبلغ وام که شامل وضعیت آنها می شود. قیمت گذاری سیم کارت به کاربران کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شوند.

همه چیز درباره وام سیم کارت

دارنده سیم کارت همراه اول می تواند با گرو گذاشتن خط همراه خود بدون چک و سفته و ضامن وام فوری دریافت کند. لازم به ذکر است که وام سیم کارت یکی از آسان ترین و سریع ترین وام های ایران است.

همچنین برای سیم کارت های با بیش از 20 سال سابقه، وام سیم کارت با شرایط ویژه در نظر گرفته شده است، به طوری که دارندگان خط تلفن همراه اول (سیم کارت خط 0912 تهران و کرج)، وام سیم کارت یا وام. برای خرید خط به مبلغ 95 درصد قیمت سیم کارت به عنوان اولین وام سیم کارت همراه به شما کاربران گرامی تعلق می گیرد.

  1. وام خط تلفن همراه 912 با کد 1 حداقل 15 میلیون و بالاتر به دارندگان این سیم کارت ها تعلق می گیرد.
  2. وام خط تلفن همراه 912 به دارندگان آن سیم کارت های کد 2 حداقل 10 میلیون به بالا تعلق می گیرد.
  3. وام خط تلفن همراه 912 به دارندگان این سیم کارت ها با کد 3 حداقل 5 میلیون و بالاتر تعلق می گیرد.
  4. وام خط تلفن همراه 912 به دارندگان این سیم کارت ها با کد 4 حداقل 3 میلیون به بالا تعلق می گیرد.

نکته مهمی که شما کاربران گرامی باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت بازپرداخت سرویس (اعتبار همراه) از 4 تا 12 ماه می باشد. همچنین نرخ سود در سایت 2.5% بدون کارمزد می باشد.

کلیه مدارک مورد نیاز برای وام سیم کارت

  1. سند اصلی سیم کارت
  2. سیم کارت در تلفن همراه فقط برای شناسایی ملک شما در امور مشترکین مورد نیاز است.
  3. اصل کارت ملی شما به عنوان متقاضی و کپی آن نیز الزامی است.
  4. آخرین قبض پرداخت شده یا پرداخت نشده از قبض میانی خط تلفن همراه شما به عنوان دارنده خط برای دوره ای که هنوز صورتحساب صادر نشده است لازم است.
  5. همچنین حضور شما به عنوان صاحب سیم کارت برای دریافت وام سیم کارت الزامی است.

مدت وام سیم کارت

متقاضیان محترم وام سیم کارت می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی همراه اول وام سیم کارت دریافت کنند. پس از تایید مالکیت سیم کارت، مبلغ اعتبار درخواستی شما حداکثر ظرف مدت نیم ساعت به حساب شما واریز می شود و می توانید تا زمان واریز مبلغ اعتبار به حساب، اقساط را ادامه دهید.

سیم کارت برای چه سیم کارت هایی قابل دریافت است؟

انواع سیم کارت های قابل پذیرش برای وام خط تلفن همراه، خطوط همراه اول 0912 با کدهای 1، 2، 3 و 4 می باشد و در صورت رند بودن خط تلفن همراه، برای کدهای 5، 6، 8 نیز وام خط همراه دریافت خواهید کرد. و 9. توجه به این نکته ضروری است که در حال حاضر وام فقط برای خطوطی به ارزش بیش از 15 میلیون اعطا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید