سیگنال ارسال نشد / مردم مجبور نیستند آنتن های خود را روی ایستگاه بویان تنظیم کنند

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803020

پس از عدم پذیرش برخی از شبکه های تلویزیونی در نیشابور بررسی شد.

در چند روز اخیر به طور ناگهانی تعدادی از شبکه های رادیویی شهر نیشابور دوباره از دسترس خارج شده اند اما معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان می گوید امکان قطع چند روزه برنامه های تلویزیونی در نیشابور وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; در چند روز اخیر به طور ناگهانی تعدادی از شبکه های رادیویی شهر نیشابور دوباره از دسترس خارج شده اند.

این اتفاق در حالی رخ داد که به صورت دوره ای و حتی صبحگاهی طوس چندی پیش در گفت و گو با محسن نسپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی این موضوع را پیگیری کرد اما با توجه به تکرار آن مشخص است که اقدام موثری برای اجازه دادن به این موضوع صورت نگرفته است. .

رضا سبزی یکی از شهروندان نیشابوری گفت: یک هفته است که برخی شبکه ها در منطقه مسکونی ما یعنی شهر قدس سیگنال ندارند.

وی افزود: هرچقدر هم جست و جو کنیم، شبکه های گمشده را پیدا نمی کنیم و واقعاً باید از کسی بخواهیم که این موضوع ساده و حقوق بشر را مطالبه نکند.

یکی دیگر از شهروندان نیشابوری نیز گفت: ما اهل نیشابور سرولئان هستیم، منطقه پدری که اصلا تلویزیون آنتن ندارد و اخیرا خانه ما توسط برخی شبکه های تلویزیونی قطع می شود و این وقفه هر بار چندین روز ادامه دارد. “

یکی دیگر از اهالی نیشابور گفت: بارها شاهد این مشکل بوده ایم و حتی به خبرنگار صدا و سیما در نیشابور گفته ایم. به گفته آنها، آنتن های تلویزیون روی تربت حیدریه تنظیم شده است، اما این اتفاق همچنان ادامه دارد.

چندی پیش بامداد توس از پخش فیلمی از شبکه ورزش در جریان مسابقات فوتبال خبر داد که هر از چند گاهی اتفاق می افتد.

رضا رحمتی معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان در گفت و گو با صبح توس گفت: قطع دریافت تصاویر برای چند روز غیر ممکن است.

وی افزود: ایستگاه مدرس قدرتمند است و تا مدت ها امکان برش عکس وجود ندارد.

معاون صدا و سیمای مرکز خراسان افزود: به دلیل شرایط جوی ممکن است ایستگاه مدرس مشکل داشته باشد و تصاویر قطع شود اما این مشکل در عرض چند دقیقه است و امکان برش تصاویر در چند روز وجود ندارد. .

رحمتی افزود: مردم آنتن خود را روی ایستگاه بویان و ایستگاه مدرس کوک نکنند.

وی گفت: در صورت قطعی مجدد اکیپ معاینه فنی اعزام می کنیم اما مردم باید در استفاده از آنتن ها و سیم های مشخص و استانداری توجیه شوند.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی افزود: مهلت یک هفته ای و چند روزه را به عنوان نوبت نمی پذیرم و تیم فنی را برای بررسی موضوع اعزام می کنیم.

با این حال باید دید با ارسال سیگنال های صدا و سیما چه اتفاقی می افتد اما مردم نیشابور نمی توانند برنامه ها را بپذیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید