شانس انتقال رویایی استقلال افزایش یافت

شانس انتقال رویایی استقلال افزایش یافت

زمان زیادی تا شروع فصل فوتبال ایران و امارات باقی نمانده و تیم ها روزهای پایانی اردوی خود را سپری می کنند تا با انرژی بالا وارد مسابقات شوند. با این حال هنوز وضعیت یکی از لژیونرهای مطرح فوتبال ایران برای فصل آینده مشخص نیست.

مهدی کایدی که دو فصل خوب را در استقلال با استراماهونی و مجیدی فهری سپری کرد، با هدف رسیدن به فوتبال اروپا راهی امارات شد تا پیراهن شباب الاهلی را بر تن کند. تیمی که پیش از این احمد نورالهی را به خدمت گرفت و دومین خرید خود را از دیگر تیم بزرگ پایتخت انجام داد.

روزهای ابتدایی برای قیدی خوب گذشت و او در اولین دیدارهایش برای شباب الاهلی توانست رضایت هواداران را جلب کند اما روزهای خوش در دبی خیلی زود گذشت و ناگهان مهدی علی سرمربی یک تیم در لیست سیاه قرار گرفت. آن زمان

پس از اینکه قیدی در چند دیدار عملکرد خوبی نداشت، حضور او در دیدارهای این تیم به صورت سینوسی ادامه یافت. او در برخی از مسابقات از ابتدا شروع کرد و در برخی دیدارها به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و در نهایت در لیگ قهرمانان آسیا و از مجموع 6 دیدار تیمش، تنها در ترکیب شباب الاهلی قرار گرفت. 45 دقیقه و بعد حتی روی نیمکت ذخیره ها هم ننشستند.

با جدایی مهدی علی و حضور لئوناردو ژاردیم روی نیمکت شوالیه های سرخ، انتظار می رفت شرایط قائدی برای فصل جدید دستخوش تغییرات مثبتی شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه قائدی در لیست بازیکنان قرار گرفت. سرمربی جدید شباب الاهلی برای اردوی پیش فصل صربستان متوجه نشد که این سوال خبر جدایی اش را تقویت می کند.

در حالی که عده ای مدعی ماندگاری قیدی در شباب الاهلی بودند، این تیم امروز عمر خریبین بازیکن سوری الوحده را به خدمت گرفت تا تردد بین عناصر هجومی این تیم افزایش یابد و این مشکل قیدی را بیش از پیش خواهد ساخت. بله میل به جدایی وجود دارد.

با فاصله چند ماه از جام جهانی، قیدی هرگز نمی خواهد بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان را از دست بدهد. بازیکنی که به دنبال فضای بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش و بازگشت به روزهای خوبش است.

مدتی است که شایعه بازگشت کایدی به استقلال دوباره مطرح شده است. پیگیری های خبرنگار اسپورت سه حاکی از آن است که احتمال حضور بوچهری وینگر در جمع شاگردان ساپینتو بیش از یک شایعه است و آبی ها نیز در این زمینه گام های مثبتی برداشته اند.

شباب الاهلی که قصد دارد در فصل آینده در جمع تیم های برتر جدول قرار بگیرد و شانس خود را برای قهرمانی امتحان کند، با حضور مهدی قیدی در جمع حریفان لیگ ADNOC مخالف است و قصد تقویت رقبای خود را ندارد. پیشنهاد تیم هایی مانند الوصل که رد کردند از سوی دیگر فرهاد مجیدی که مشتری وفادار قیدی بود پس از عقد قرارداد استقلال برای به خدمت گرفتن این بازیکن از قیدی منصرف شد و او قصد رقابت با او را ندارد. تیم سابق برای استخدام این بال بوشهری.

بازگشت قائدی به استقلال می تواند به راحتی ماجرای جدایی امیرحسین حسین زاده را فراموش کند. پروژه ای سخت و سخت برای آجورلو و مدیران استقلال که تحقق آن در کنار جذب محمد محبی می تواند آبی ها را به قهرمان بازار نقل و انتقالات تبدیل کند.

بازگشت قائدی به ایران سخت اما ممکن است زیرا این بازیکن نیز به دنبال تیمی برای حضور بیشتر در زمین است. این بازیکن گزینه های زیادی ندارد و باید خیلی زود برای آینده اش تصمیم بگیرد. یک انتخاب اشتباه می تواند به قیمت جام جهانی تمام شود. در فاصله 110 روز تا شروع جام جهانی، مهدی کایدی استقلال را مشتری وفادار خود می بیند و شاید بازگشت او به تهران شروعی برای احیا و حضورش در تیم ملی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید