شایعات جالب درباره نیمکت تیم ملی فوتبال؛ جایگزینی کیروس با اسکوچیچ/ سرمربی پرتغالی در راه هدایت تیم ملی آسیا!


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855983

سیکیو برای سومین بار با یوزپلنگ ایرانی در جام جهانی؟!

با شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر و عملکرد متزلزل دراگان اسکوچیچ در هدایت یوزپلنگ ایرانی، شایعات جالب و عجیبی درباره نیمکت نشینی ایران در جام جهانی به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شکست غیرمنتظره تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر که در آخرین روز اردوی فرسایش و بیش از 2 هفته یوزپلنگ ایرانی در دوحه رخ داد، فضای رسانه ای اطراف تیم ملی را دوباره زنده کرد و خبری از آن نیست. اخبار فوتبال ایران . .

دراگان اسکوچیچ که هر سه بازی مقابل 50 تیم برتر جام جهانی، دو بازی مقابل کره جنوبی و یک بازی مقابل الجزایر را با دو شکست و یک تساوی در خانه به پایان رساند، اکنون به عنوان مقصر این ناکامی در خط مقدم مورد انتقاد قرار می گیرد. تیم ملی و البته گمانه زنی ها در مورد جایگزینی او بسیار زیاد است.

از آنجایی که 2 شکست تیم ملی فوتبال کشورمان در 18 مسابقه با سرمربیگری این مربی کروات مقابل تیم هایی بسیار قوی تر از میانگین فوتبال آسیاست و تیم ملی در جام جهانی 2022 در گروه بسیار سختی قرار دارد، تب اخراج. و استفاده از مربیان بیشتر در سطح بین المللی، حداقل در فضای رسانه ای پیشرفته.

به همین دلیل یک روزنامه نگار محترم مصری در حساب کاربری خود در توییتر از کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم های ملی فوتبال پرتغال، ایران، کلمبیا و مصر به عنوان سرمربی یک کشور آسیایی برای حضور در جام جهانی قطر یاد کرد. با توجه به شرایط تیم هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، عربستان و قطر مقابل ایران، بسیاری این تیم آسیایی را کشور خودمان می دانند.

از آنجایی که کیروش پس از شکست پروژه جام جهانی 2022 همکاری خود را با تیم ملی فوتبال مصر متوقف کرد و حالا با هیچ کشوری قراردادی ندارد، این احتمال وجود دارد که سرمربی پرتغالی آشنا به فوتبال ایران روی نیمکت پرشین یو بنشیند. -20. آقای دراگان اسکوچیچ هم کوچک نیست.

از سوی دیگر تیم ملی فوتبال ایران در جریان حضور وزیر ورزش و جوانان در دوحه با سیدحمید سجادی دیداری خصوصی برگزار کرد که هیچ یک از مسئولان تیم ملی و فدراسیون در آن حضور نداشتند. وعده همکاری های مالی و حمایتی همه جانبه وزیر نیز می تواند سوختی برای شایعه بازگشت کیروش به ایران باشد.

در تیم پرتغالی، نلو وینگادا، مشاور سابق فدراسیون فوتبال مصر و هم تیمی کارلوس کی روش، در مصاحبه ای گفت که کی روش پیشنهاد سرمربیگری الاهلی را رد کرده و به سرمربی تیم ملی و یکی از مربیان علاقه مند است. تیم های راه یافته به جام جهانی.

برخی رسانه ها نیز در این مدت مدعی شدند شرایط گروهی حساس تیم ملی جام جهانی و اهمیت همه مسابقات برای کشور باعث شده تا مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال از اعتبارات و امکانات یک مربی سرشناس بین المللی برای هدایت این تیم استفاده کنند. تیم . . تیم ملی فوتبال ایران را فراهم کند.

از روابط بسیار خوب و صمیمی اکثر بازیکنان فعلی تیم ملی فوتبال تا شناخت کیروش با مختصات فوتبال ایران و تجربه 4 حضور با تیم های مختلف در جام جهانی می تواند به ویژگی های این پرتغالی تبدیل شود. مربی برای بازگشت به فوتبال ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید