شرایط جذب بازیکن خارجی بسیار سخت شده است/ سوال سربازی 2 بازیکن استقلال برای ما مهم نبود


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811015

مربی بدنساز رقیب محدودیت های خود را می داند و در مورد ما صحبت نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب خود به عنوان بهترین مربی ایران در سال های 98 و 99 گفت: از برگزارکنندگان این مراسم تشکر می کنم و بسیار باعث افتخار من بود که به عنوان بهترین مربی سال ایران انتخاب شدم. “این عنوان را مدیون همه هواداران، همکاران زحمتکش و افرادی هستم که کمک کردند. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم. مربیگری در فوتبال ایران کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. این کار به انگیزه و عشق زیادی نیاز دارد.”

وی ادامه داد: تا الان توانسته ام این را برای خودم نگه دارم اما برای همه مربیان می گویم با امکانات اندک و سختی های خاصی که در فوتبال ما وجود دارد واقعا کار سختی است. خدا را شکر و از خانواده ام به خاطر صبر و استقامتشان سپاسگزارم تا بتوانم کارم را انجام دهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اقدامات فدراسیون برای ارتقای سطح مربیان گفت: این یکی از مشکلات و گلایه های ماست. می توانم بگویم از ابتدای دوران مربیگری من که حدود 11 سال پیش با تمرینات یزدی بود تا الان که سرمربی پرسپولیس هستم، فدراسیون هیچ کاری برای ارتقای سطح علمی و علمی انجام نداده است. مربیان نه درس داشتیم، نه سفر خارج از کشور داشتیم و نه به باشگاه های بزرگ خارجی سر می زدیم و حتی دفترچه ای چند صفحه ای تهیه نکردند که بگویند در فوتبال دنیا این اتفاق می افتد. این واقعا جای تاسف دارد.

گل محمدی درباره عملکرد 11 ماهه شهاب الدین عزیزی از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در مورد این مسائل که مسائل حاکمیتی است زیاد صحبت نمی کنم. ترجیح می دهم بیشتر روی کارم تمرکز کنم. برای همه کسانی که می خواهند بیایند آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص حکومت نظامی دو بازیکن استقلال و اینکه ممکن است این اتفاق برای برخی بازیکنان پرسپولیس بیفتد، اذعان داشت: برای هر باشگاهی ممکن است این اتفاق بیفتد. هیچکس از طرف باشگاه ما مصاحبه نشد و هیچکس نظری نداد. باشگاه پرسپولیس به این مسائل توجهی نکرده و نخواهد کرد اما متاسفانه دیروز حتی مربی بدنساز آنها که نباید میکروفن جلوی دهانش بگذارد درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبت کرد. مرزهای خود را بشناسید، کجا هستید و سپس صحبت کنید. از دوستانم می خواهم در مورد تیمشان و اتفاقی که برایش افتاده صحبت کنند نه باشگاه پرسپولیس.

سرمربی سرخپوشان در رابطه با عصبانیت هواداران این تیم به اختلاف 5 امتیازی با استقلال تاکید کرد: به هواداران حق می دهم چون می خواهند پرسپولیس قهرمان شود. همه ما الزامات یکسانی داریم و تا آخرین لحظه برای این کار می جنگیم. لیگ مثل یک ماراتن است و باید تا آخرین لحظه تلاش کرد و به فینال رسید و تسلیم نشد. ما هم همین کار را می کنیم. هفته های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است. ما باید بیشتر تلاش کنیم و روی کارمان تمرکز کنیم. همه می دانند که از اول فصل چقدر مشکلات داشتیم و چقدر اذیت شدیم اما همیشه مثل یک مدعی عمل می کردیم. هفته های زیادی برای تعیین شخصیت باقی مانده است.

گل محمدی در خصوص موارد مطرح شده در خصوص کارت آزادسازی وحید امیری و اینکه این بازیکن با پشت سر گذاشتن دو کمیسیون پزشکی بدیهی است مشکلی از این بابت ندارد، گفت: بازیکن من مرخصی دارد و سیستم تعهدات در قبال این سوالات سختگیر است. به دلیل مشکلی که امیری داشت آزاد شد و بعد این مشکل حل شد. وقتی مشکلش بخشیده شود تا آخر عمر با کسی نمی ماند.

وی افزود: بیشتر آنها می خواستند جو درونی تیم ما را در مورد سربازی استقلال خراب کنند اما شما هیچ موضعی از سوی باشگاه و مدیران ما در این زمینه نمی بینید چرا که دو بازیکن برای ما مهم نبود. از این تیم سرباز می شود یا این مسائل به ما ربطی ندارد و یکسری مسائل حقوقی در کشور وجود دارد، اگر برای دو بازیکن استقلال این اتفاق نمی افتاد برای ما مهم نبود. ما الان که این اتفاق افتاد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت شعار هواداران استقلال پس از افزایش فاصله با پرسپولیس در بالای جدول خاطرنشان کرد: هنوز هفته های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است. کری نمک فوتبال ما بین باشگاهی است و همیشه طراوت و نشاط را برای جامعه به ارمغان آورده است. خوشحالم که چنین مشکلاتی در جامعه ما وجود دارد و بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و پرهزینه به دلیل وجود هواداران فوتبال و تیم به فراموشی سپرده شده است. من از این موضوع استقبال می کنم و امیدوارم در نهایت هر تیمی حق قهرمان شدن را داشته باشد. تلاش برای ما مهم است و گفتم تا آخرین لحظه برای قهرمان شدن می جنگیم.

گل محمدی درباره احتمال رسیدن عیسی القطر به ادامه رقابت های فصلی و جذب مهاجم خارجی به پرسپولیس گفت: دیروز در این باره صحبت کردم. خیلی بعید است که القطر به آن برسد، اما گرفتن یک مهاجم در این شرایط واقعا سخت است. بازیکن باید آزاد و با کیفیت باشد. از نظر مالی باید تیم ما را بخورد. متاسفانه همه این شرایط کار را سخت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید