شرایط خوبی برای حضور در تورنمنت رنکینگ جهانی آلماتی دارم/امیدوارم در جام قزاقستان در مبارزه با من خوش بگذرد.


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842493

دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2020 توکیو و مدافع عنوان قهرمانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در دسته سنگین وزن درباره بازگشتش به لیست تیم ملی اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جام کشتی بولات تورلیخانوف که یکی از برترین تورنمنت های مسابقات جهانی کشتی 2022 صربستان است، از 12 تا 18 ژوئن میزبان آلماتی قزاقستان خواهد بود.

ترکیب تیم های منتخب کشتی آزاد کشورمان در روزهای اخیر با نظر اعضای تیم اعلام شد و در همین حال امیرحسین زارع مدافع کمربند کشتی فرنگی قهرمانی جهان، لیست اعزامی ها به عقب را اعلام کرد.

دارنده مدال طلا و کمربند قهرمانی از مسابقات جهانی 2021 نروژ با بیان این مطلب در سایت اتحادیه جهانی کشتی گفت: پس از بهبودی از مصدومیت برای پیگیری تمریناتم برگشتم. شرایط من آنقدر بهبود یافته که بتوانم در رده بندی آلماتی شرکت کنم.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: برای شرکت در این دوره از مسابقات به قزاقستان خواهم رفت و امیدوارم با یاری خداوند بتوانم رقابتی دلنشین برای علاقه مندان به مبارزه خوب ایجاد کنم.

کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی برای این دوره از مسابقات با انتخاب مدال آوران رقابت های سال گذشته و اوزان 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع به روی تشک کشتی خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید