شرایط هواشناسی امروز 1 خرداد 1401

شرایط هواشناسی امروز 1 خرداد 1401

روهر نه کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام افزایش نسبی دما از فردا در پایتخت گفت: از فردا با انتقال گرد و خاک از عراق به کشورمان به سمت شمال غرب، غرب و جنوب، مرکز و استان های واقع شده شاهد گرد و خاک هستیم. . “بود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین پیش بینی های هواشناسی امروز اول خرداد و روزهای بعد گفت: امروز شاهد کاهش دما و خنک شدن هوا در اکثر نقاط کشور بودیم. اما به تدریج از شمال غرب و استان های ساحلی دریای خزر امروز افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال کشورمان افزایش دما داریم که این افزایش در شمال شرق بیشتر محسوس است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز یکشنبه در برخی نقاط شرق، جنوب شرق، مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و گرد و خاک و در منطقه زابل طوفان گرد و خاک پیش بینی می شود. شنبه با تشکیل گرد و غبار در عراق و انتقال آن به کشورمان در شمال غرب، غرب و جنوب، در مرکز و استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز گرد و خاک داریم.

به گزارش گودرزی، روز دوشنبه در برخی مناطق اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار موقتی و وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک رخ داد. این وضعیت روز سه شنبه در شمال غرب کشورمان است. دادن.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آب های خلیج فارس مواج و طوفانی پیش بینی می شود.

وی افزود: تهران برای امروز آسمان صاف، گاهی وزش باد و بیشینه دمای پایتخت 7 درجه بالای صفر خواهد بود. هوای تهران از فردا دوشنبه دوباره افزایش نسبی دما خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید