شرح برنامه های کمیته بزرگداشت 1000 شهید استان قم


ساعت: 21:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890449

مسئول کمیته صنفی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم اعلام کرد:

رئیس کمیته اصناف و بازارهای کنگره ملی شهدای استان قم از تهیه و توزیع 6090 بسته معیشتی به نام شهدا در بین خانواده های کم بضاعت استان و برپایی کاروان جهادی رایگان خبر داد. خدمات به خانواده های فقیر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید خرمی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده، وی در خصوص برنامه های کمیته اصناف و بازارهای کنگره ملی شهدای استان قم گفت: در آستانه برگزاری مراسم بزرگداشت 1000 شهید اصناف قم فعالیت های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: 6 هزار و 90 بسته حمایتی معیشتی با مزین به نام شهدای استان قم در قالب رزمایش بزرگ تاروله تهیه شده است که بین خانواده های کم درآمد استان توزیع می شود.

مسئول اتاق اصناف استان قم با تاکید بر اینکه این فعالیت ها با همکاری بسیج اصناف و بازاریان استان انجام می شود گفت: کاروان جهادی خدمات رایگان خانواده های مستضعف به نام هزار شهید اصناف قم برگزار می شود. ، به مدت یک هفته در روستای جمکران فعال خواهید بود که 120 خواهد بود نوع خدمات از قبیل تعمیرات ساختمان، تعمیرات لوازم خانگی و … توسط جهادگران قمی انجام می شود.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت هزار شهید اصناف و بازاریان استان قم در شهریورماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: رونمایی از کتاب «نقش اصناف در جنگ» و تجلیل از خانواده های شهدای سرشناس اصناف از جمله این موارد خواهد بود. از برنامه های مهم این یادواره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید