شروع فروش فوری شاهین و کوییک اتوماتیک + جزئیات

شروع فروش فوری شاهین و کوییک اتوماتیک + جزئیات

طرح جدید فروش فوری سایپا از امروز سه شنبه 13 بهمن ماه آغاز می شود.

متقاضیان از ساعت 14 امروز سه شنبه 13 بهمن ماه در صورت داشتن حساب وکالت و موجودی مبلغ مندرج در بخشنامه می توانند پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا وارد شوند. از سایت یک ماشین انتخاب کنید و تا پر شدن صندلی ها ثبت نام کنید.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان نیز از ساعت 14 امروز سه شنبه مورخ 04/11/1301 به مدت 3 روز برای متقاضیان این طرح و مراحل فروش با تعریف پروکسی وجود دارد. حساب شامل متقاضیان تحت قانون خانواده و جوانان جمعیت نیست.

گروه خودرو سایپا، خودرو،

توصیه های متقاضیان شرکت در این طرح فروش به شرح زیر است:

*برای خرید خودرو باید از طریق لینک «ورود/ثبت نام» مراحل تعیین کد کاربری (codemali) و رمز عبور را انجام دهید و پس از تکمیل پروفایل وارد شوید.

*محدودیت کد کشور برای ثبت نام اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک خودرو از تمامی گروه های سایپا و ایران خودرو می باشد.)

* حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و داشتن گواهینامه رانندگی حداقل درجه سه الزامی است.

*داشتن گواهینامه رانندگی برای متقاضی الزامی است.

*نامزد در 48 ماه گذشته در شرکت های سایپا و ایران خودرو اقدام به ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نکرده است.

* شماره کارت اعلام شده، شماره شبا و شماره تلفن همراه باید متعلق به متقاضی باشد.

*داوطلبانی که دارای پلاک فعال (نصب بر روی خودرو) به نام خود هستند مجاز به ثبت نام نیستند.

* به آدرس درگاه پرداخت آنلاین دقت کنید و مطمئن شوید که آدرس آن بدون حرف و علامت با کلمه https شروع و با کلمه .shaparak.ir ختم می شود. “نکات امنیتی هنگام استفاده از درگاه های پرداخت سیستم فروش آنلاین سایپا”

* در صورت عدم اعمال هر یک از محدودیت های اعلام شده در زمان ثبت نام اینترنتی و عدم رعایت شرایط ثبت نام و واریز وجه از سوی خریدار، ثبت نام لغو و وجه واریزی عودت داده می شود.

* امکان صلح (انصراف از خرید) و انتقال خودرو به صورت نیابتی وجود ندارد.

* در صورت انتخاب متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو، از لیست متقاضیان پیش فروش سایپا حذف می شود.

*بعد از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان باید در مدت 72 ساعت پیش پرداخت قیمت خودرو را به صورت نقدی واریز کنند تا پس از آن زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی تحویل انتخاب شود.

*در صورت عدم پرداخت به موقع، امکان ثبت نام برگزیده در قرعه کشی غیرفعال می شود.

*در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی مجاز سایپا تا 5 ماه از تاریخ تحویل خودرو، کارت گارانتی خودرو غیرفعال می شود. هنگام مراجعه مشتریان به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا، سرویس دهی خودرو حداقل در فاصله 1000 کیلومتری الزامی است.

*در صورت وجود مغایرت در شرایط تأیید متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو لغو و در صورت واریز وجه، مبلغ به متقاضی عودت داده می شود. حساب.

* در صورت عدم ارائه صحیح اطلاعات شماره گذاری لازم از سوی مشتریان محترم، جدا از سود تاخیر در تحویل به دلیل عدم شماره گذاری، هزینه پارک و نگهداری خودرو نیز از آنان اخذ خواهد شد.

*محصولات شرکت زامیاد با مشخصات مندرج در بخشنامه تجارت و با قیمت مصوب به فروش می رسد، بنابراین در صورتی که پس از عقد قرارداد و یا حتی پس از پرداخت بر اساس الزامات دولت و مراجع نظارتی، تامین کننده مجبور به انجام نصب تجهیزات یا ارتقاء در سطح کیفیت یا استاندارد یا نصب تجهیزاتی بیش از مشخصات فنی فعلی خودرو. هزینه های مازاد بر قیمت خودرو اضافه شده و مشتری متعهد به تسویه نهایی کلیه هزینه ها قبل از تحویل معامله خواهد بود.

* در روش پیش فروش، مبلغ ودیعه به عنوان بخشی از قیمت معامله علی الحساب توسط کاربر پرداخت می شود و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل تعیین شده در قرارداد محاسبه و اخذ می شود. در زمان دعوت

دیدگاهتان را بنویسید