شرکت نفت فلات قاره کارمزد خود را پرداخت نمی کند/ مرکز تفریحی صادرات نفت ایران لنگ 10 میلیارد تن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. شعیب بحرینی شهردار هارگ در دیدار با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: و نیاز مبرم به ورود اعتبارات همچنان ادامه دارد و با مساعدت و مساعدت شرکت ملی نفت، پروژه ها ادامه دارد. برای مصلحت عمومی شهروندان استفاده خواهد شد و موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.


35430c21396b b4e9 43b0 a01e 842900a3ada9 خبر خاکستری


این وضعیت برای مردمی که به تعداد روزهای جنگ بمباران شده اند مناسب نیست

یوسف وطن دوست رئیس شورای اسلامی جزیره هارگ گفت: من نماینده مردمی هستم که در منطقه سی و دوم این شهر زندگی می کنند و با وجود این تعداد کم در توزیع اقلام مورد غفلت قرار گرفته اند. امکانات موجود در وصف مردم شریف هارگ: «در دوران هشت سال دفاع مقدس و بمباران مخازن نفت و اسکله ها، مردم گاهی با لباس های خود اقدام به جابجایی خاک برای خاکریز می کردند، بنابراین این افراد شایسته بهترین امکانات رفاهی هستند.

12605aaeabc3 1fe8 46dd ba86 a8582ec23dd9 خبر خاکستری

بودجه هارگ از کجا می آید؟

رئیس شورای اسلامی شهر وطن دوست در خصوص مشکلات مردم شریف جزیره هارگ گفت: در بحث مسئولیت های اجتماعی ساماندهی این موضوع یکی از اولویت های اصلی مردم است.مردم جزیره هارگ هستند. خرج شده است اما -اثرات ناچیز این قیمت کردی را نمی توان در زندگی و چهره شهر مشاهده کرد، لذا پیشنهاد می شود مردم کرد با توجه به نیازهای اساسی و اولویت های جزیره هارگ با مشارکت و نظر خود هزینه کنند. شورای شهر

دولت قبل خرید تجهیزات بیمارستانی را تصویب کرد

وطن دوست در خصوص حمایت از ورزشکاران گفت: اعتبارات به هیچ وجه مشکلات ورزشی جزیره هارگ را حل نمی کند همچنین پیشنهاد ویژه شورای شهر خارجی در دو قسمت است که تا به امروز وضعیت این دستگاه وجود دارد. ناشناخته است و اگر دستگاه و پزشک متخصص آن در بیمارستان جزیره خارکف نصب و راه اندازی شود، بیش از 50 درصد از حجم بیماران اعزامی از جزیره خارکف کاسته می شود.

وطن دوست افزود: قسمت دوم در کنار مشکلات اورژانس هوایی و عدم استقرار آن در جزیره خارکف توجه ویژه همه مسئولان را می طلبد. این ضروری است.

رئیس شورای اسلامی جزیره هارگ در بحث اشتغال گفت: سهمیه ویژه ای برای اشتغال کودکان بومی اختصاص دهید که با وجود این تعداد زیاد تحصیلکرده و زن بیکار در جزیره هارگ بیش از 167 امتیاز از کشور برای کار وارد جزیره خارک می شود و مردم جزیره هارگ بیکار می مانند.

اجاره نامه کشتی مسافربری باید شفاف باشد

رئیس شورای جزیره هارگ با ارزیابی هم افزایی مدیران شهری و استانی و حمایت مسئولان نفتی از تصویب چارتر کشتی مسافربری خواستار تصویب شفاف این مصوبه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید