شعر جنجالی عارف گلمی علیه مدیران استقلال!

استقلال در شرایطی موفق شد سه امتیاز دیگر به مجموعه خود بیافزاید که این دیدار تحت تاثیر اخراج احتمالی آبی ها از آسیا قرار گرفت. عارف غلامی که پیش از این مدیران باشگاه را به چالش کشیده بود و حتی با جریمه فسخ قرارداد نیز مواجه شده بود، یکی از کسانی بود که در پایان بازی از مدیریت باشگاه انتقاد کرد.

عارف غلامی مدافع استقلال بعد از دیدار مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی میکس دوزن گفت: همانطور که گفتید چهره بازیکنان چهره تیم دومی نیست که شانس کسب 2 جام را داشته باشد. ما از تصمیماتی که در چند ماه گذشته گرفته شده و همه آنها برای تیم، بازیکنان، کادر مربیگری و همه آن هواداران مضر بوده اند ناراحت هستیم.

* نود درصد حضار اعتراض کردند
نود درصد حضار اعتراض کردند. به نظرات و تصمیمات ما احترام گذاشته نمی شود. حداقل به حرف این هواداران گوش کن. آیا شما مسئول حرف مردم نیستید؟ خب این هواداران هم از همین مردم هستند.

* من فقط به آرم استقلال و پرچم کشورم علاقه دارم
هر روز بهانه ای می آوردند. یک روز گفتند اسپانسر. اسپانسر هیچ ارتباطی با من به عنوان بازیکن ندارد. 2 چیز مهم در مورد این پیراهن وجود دارد که من نسبت به آنها بی تفاوت هستم و برای من مهم است. اول آرم استقلال و بعد پرچم کشورم. برای من فرقی نمی کند که کدام اسپانسر روی پیراهن من باشد.

* تیمی که جام طلا را یک شبه برد را نابود کردی
شما باید به تعهد خود نسبت به هواداران و تیم عمل کنید. یک شبه و پس از برنده شدن در سوپر بول، مدیرعامل ما تعویض شد. اصلاً در منطقه ما نبود و در مورد آن صحبت نکردیم. اما آیا گامی رو به جلو برداشته ایم؟ آیا این سوالات را از خود می پرسید؟ تمام زحمات یک تیم پر زحمت را نابود کردی، تیمی که قهرمان شد، یک شبه جام طلا را برد.

* هر جای دنیا که بگویی به خاطر 2 میلیون دلار حذف شدیم، می خندند
این را در هر جای دنیا بگویید به خدا می خندند. اینکه تیمی با 20-30 میلیون هوادار به خاطر بدهی 2 میلیونی یا شما می گویید 3 میلیون دلاری از بزرگترین ویترین مسابقات آسیایی بیرون رانده شد. درآمدزایی شما ضربه خورده، انتقال بازیکن شما ضربه خورده، برند شما ضربه خورده است… نمی دانم… همه تصمیماتی که گرفته شده به ضرر بازیکنان و هواداران است.

* بازیکن، هوادار و برند باشگاه همه باختند
آقایانی که می آیند چند ماه می مانند و بعد می روند. دوباره شروع به دعوا و شکایت می کنند. چه کسی این وسط باخت؟ مارک بازیکن، هوادار و باشگاه. تا کی باید شاهد چنین مواردی باشیم؟
* این شیرین ترین تنبیه من بود
ما در تمرین اعتصاب کردیم که صحبت همه تیم بود. جریمه شدم…البته من هم شنیدم چون به من اعلام رسمی نشده بود. نه دعوت می شوند و نه جریمه می شوند. احترام گذاشتم و چیزی نگفتم. اگر جریمه می شدم شیرین ترین جریمه من بود. چون حقیقت را به خاطر بچه های تیم، زحماتشان و کارهایی که می بینم برای قهرمانی انجام می دهند، گفتم. زیبا بود و مشکلی ندارم اگر راست می گفت من کاملا این را قبول دارم.

* قرارداد من باید با هواداران معتبر باشد
وقتی باشگاه می تواند من را در یک شب دو بار 20 درصد و 5 درصد جریمه کند، یعنی قرارداد معتبر نیست. قرارداد من باید با هواداران و مردم معتبر باشد که انشاالله همینطور است.

* مسئولان کجا هستند و چه می کنند؟
مقصر نپرداختن به استراماهونی؟ اولاً من در مقامی نیستم که قاضی باشم و کسی را در یک پرونده متهم یا تبرئه کنم. دوم اینکه ما افراد زیادی مسئول داریم. پس مسئولان باید چه کنند؟ اگر وظیفه من به عنوان یک فوتبالیست بازی در زمین است و باید وظایفم را در قبال باشگاه و هواداران انجام دهم، پس دیگران چه باید بکنند؟ ما آنقدر کارمند داریم، می بینیم که همه در حال حرکت هستند و کارشان را انجام می دهند.

* بحث را با شعر به پایان می برم
می خواهم یک شعر بگویم و بحث را تمام کنم. واقعاً انرژی و تمرکزم را می گیرد. بچه ها کار سختی انجام می دهند. ورزشکار حرفه ای بدون تمرکز هیچ معنایی ندارد. این شعر را می گویم:
روغن بر آب ارجحیت ندارد، به جای چاق بودن با ما روراست باشید
فکر کنم یه جوری مردم رو فریب دادی با انتقام زمان چیکار میکنی؟

شعر جنجالی عارف گلمی علیه مدیران استقلال!

عارف غلامی نیز شعری را که در میکسدزون در استادیوم آزادی سروده بود در حساب شخصی خود در توییتر منتشر کرد. شعری که ظاهراً مخاطبانش مدیران استقلال هستند.

* من واقعا خسته هستم
مخاطب شعر؟ می گویند حرف را رها کن، راه خودش را می گیرد. من واقعا خسته هستم. یعنی من خیلی با این مسائل دست و پنجه نرم کردم. برای من فوتبال آسان نیست که هفته ای 90 دقیقه بازی کنم و به تمرین بروم. وای خدای من با این بچه های تیم در 10 جبهه می جنگیم. اون قضيه اون قضيه درخواستات خودتو نگير خودتو خوب كن برو بيا…راستي نميدونم خسته شدم.

دیدگاهتان را بنویسید