شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مهاجمان خارجی; مذاکرات ادامه دارد


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888301

پرسپولیس با هماهنگی مدیریت و کادر فنی مطمئنا برای جذب مهاجم مورد نظر از بین گزینه های موجود برای تقویت خط حمله اقدام خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در خصوص مسائل هواداران و رسانه های محترم به اطلاع می رساند؛ با توجه به برنامه کادر فنی و پس از نظر سرمربی، اقداماتی برای جذب مهاجم انجام می شود.

پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی دارد اما برخلاف شایعات، جذب مهاجم برای تقویت خط حمله نیز در دستور کار و مسائل مربوط به آن قرار دارد. در این راستا در حال مذاکره با دو یا سه گزینه به صورت همزمان هستیم و به محض اتمام مذاکرات، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند که هجمه پرسپولیس در تعامل مدیریت باشگاه و کادر فنی قطعا تقویت خواهد شد.

در حال حاضر با گزینه جدی تری و توافق اولیه در حال مذاکره هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا درخواست کادر فنی را محقق کنیم.

در رابطه با این موضوع از انتشار مطالبی بر خلاف خواسته و پیشنهاد باشگاه از بازیکنان خودداری می شود. به همین دلیل از هواداران محترم تقاضا می شود به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه های باشگاه دنبال کنند. بدون شک باشگاه با در نظر گرفتن همه شرایط و داشته های پرسپولیس تلاش می کند به این سمت برود.

دیدگاهتان را بنویسید