شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال اروپا

حالا پس از یک فصل کم رنگ در رقابت های اروپایی، شایعه شده است که فوق ستاره فرانسوی علاقه ای به فعال سازی بند تمدید خود با پاری سن ژرمن ندارد و قراردادش در تابستان 2024 به پایان می رسد.

امباپه در پایان این فصل وارد 12 ماه پایانی قراردادش خواهد شد و پاری سن ژرمن بار دیگر در موقعیتی قرار خواهد گرفت که تصمیم بگیرد برای تمدید قراردادش یا فروش او برای جلوگیری از از دست دادن او در تابستان آینده به صورت رایگان.

این اتفاق پیش از این برای پاریسی‌ها در تابستان 2021 رخ داده بود، زمانی که رئال مادرید یک پیشنهاد هنگفت 200 میلیون یورویی را روی میز مالکان قطری گذاشت.

در این شرایط، لوس بلانکوس ممکن است بتواند فوق ستاره فرانسوی را در تابستان 2024 به صورت آزاد به خدمت بگیرد. طبق گزارش LeCap، پاری سن ژرمن مطمئن بود امباپه بند تمدید قرارداد تا سال 2025 را فعال خواهد کرد، اما نظر این بازیکن این است. ناهمسان. به گزارش این نشریه فرانسوی، امباپه که در ماه دسامبر در فینال جام جهانی هت تریک کرد، علاقه ای به تمدید آن قرارداد ندارد.

مهاجم سابق موناکو تا 31 جولای فرصت دارد تا این بند را در قرارداد خود با پاریسی ها فعال کند. در غیر این صورت، او می تواند در سال 2024 تیم را به صورت رایگان ترک کند. پاری سن ژرمن اکنون در موقعیتی نامطمئن قرار دارد که فروش ارزشمندترین دارایی آنها ممکن است تصمیم عاقلانه تری باشد تا اجازه دادن به او در تابستان آینده به صورت رایگان. امباپه در فوریه گذشته بهترین گلزن پاری سن ژرمن شد و هفتصدمین گل باشگاهی خود را در همان بازی لیونل مسی به ثمر رساند. این ملی پوش فرانسوی مدت هاست با رئال مادرید پیوند خورده است و جرقه این انتقال در سال 2021 زده شد.

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال اروپا

پس از ناکام ماندن تلاش های کهکشانی ها برای جذب امباپه و تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی، علاقه باشگاه به این بازیکن کاهش یافت، اما از آن زمان همه چیز برای امباپه و رئال مادرید به گونه ای پیش رفت که فلورنتینو پرز اقدام دیگری برای جذب این بازیکن انجام داد. تعجب آور نیست.

این مهاجم پس از تمدید قرارداد با تیم شهرش در مصاحبه ای تاکید کرد که در پاریس بسیار خوشحال است. او گفت: بازی کردن در اینجا یک افتخار است. من اهل پاریس هستم و حضور در پی اس جی بسیار خاص است. من از کودکی به این تیم آمدم و به تدریج در داخل و خارج از زمین بزرگ و بالغ شدم. من آینده ام را به لیگ قهرمانان اروپا متعهد نکرده ام و تا آنجا که به باشگاه مربوط می شود، اگر می خواستم تیم را ترک کنم خیلی زودتر از این تیم می رفتم. من اینجا هستم و بسیار خوشحالم و در حال حاضر به هیچ چیز دیگری جز خوشحال کردن هواداران و پاری سن ژرمن فکر نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید