شناسایی و دستگیری باند سارقان خانه در یک عملیات پیچیده پلیسی


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855953

سردار جعفری گفت: با هوشیاری، تیزبینی و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، باند سه نفره سارقان در حین جابجایی طلاهای روی منازل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت:

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیان و بررسی سرقت ها مشخص شد سارقان برای عدم لو رفتن توسط پلیس در ایام تعطیلات و روزهای اولیه اقدام به تعویض پلاک خودرو و همچنین استفاده از ماسک، کلاه و دستکش کرده اند. ساعاتی از شب خانه های تک خانواده ها «در نقاط مختلف شهر و ورود به منازل، تخریب و کوبیدن درهای ضد سرقت و اقدام به سرقت طلا، پول واقعی و ارز (دلار)، ساعتی دیگر از اشیاء قیمتی.

افسر انتظامی استان گفت: با بررسی صحت صحنه های سرقت و شمارش روش ها و شگردهای به کار رفته و تجزیه و تحلیل آنها، مشخص شد این سرقت توسط باند سارقان حرفه ای فرا استانی انجام شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: اقدامات گسترده شبانه روزی برای کشف و دستگیری سارقان انجام شد که با استفاده از تجهیزات پلیسی و تجربه کارآگاهان برتر، دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب سایر استان ها بودند. شناسایی شدند.

سردار جعفری گفت: با رصد دقیق اطلاعات محل سکونت و تردد متهمان، مشخص شد ماموران با مراجعه به یکی از استان های مرکزی کشور، نیابت قضایی دریافت و از یکی از ترددها بازدید و بازدید به عمل آوردند. مسیرهای استان هدف که از سرقت در یکی از استان های شمال غرب به خانه باز می گشتند در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده متوقف و دستگیر شدند و پول و اشیای قیمتی مسروقه از استان آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: متهمان دستگیر شده به بندرعباس منتقل و در بازجویی های علمی و دقیق به 10 فقره سرقت از منازل شهروندان در استان های هرمزگان و آذربایجان شرقی به ارزش تقریبی 22 میلیارد ریال اعتراف کردند. آنها با حکم قانونی صحیح روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید