شنیدم نوری سرمربی استقلال شده است. امیدوارم موفق باشد/ محرومیت حجازی از استقلال فنی نبود؛ فشار بود


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855902

سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی گفت: برکناری ناصر حجازی از سرمربیگری استقلال فنی نیست و بیشتر به سازمان ورزش فشار می آورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ساکت الهامی، سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی گفت: صحبت های باشگاه با من جدی نبود اما شنیدم الکساندر نوری سرمربی استقلال شده و برای او و استقلال آرزوی موفقیت دارم. البته هرکسی که به این تیم بیاید، لیاقتی که استقلال برای این مرد قائل است خیلی مهمتر از لیاقتی است که او برای استقلال قائل است. تیم هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان، پرسپولیس و فولاد هم شخصیتی دارند و هرکس به این تیم ها می آید زیرگروه تیم است.

وی در ادامه گفت: سرمربی استقلال افتخاری است که نصیب نوری شده است. می دانم که باشگاه رسماً او را معرفی نکرده است، اما نگویم آیا او گزینه خوبی برای این تیم است یا خیر، زیرا او همکار ماست و مطمئناً کادرفنی باشگاه با توجه به هدفشان، همه جوانب کار را در نظر گرفته اند و نوری را دنبال کرد. مهم این است که مردم از این انتخاب راضی باشند.

سرمربی سابق نساجی درباره محرومیت 5 جلسه ای خود گفت: یکی از دلخوری های من از باشگاه نساجی همین بود. نامه ای را که باید می دادند به من ندادند تا به جلسه کمیته انضباطی بروم و از خودم دفاع کنم. غیر از من 4-5 نفر دیگر هم بودند که به آنها نامه نوشتند و از خودشان دفاع کردند. گویا روز بازی با مس رفسنجان مدیرعامل باشگاه به الهامی گفته این حرف را نزند چون قبل از بازی به زمین می نشیند. بعد از بازی در رختکن خداحافظی کردم.

الهامی در این خصوص تصریح کرد: این موضوع همه چیز را به هم ریخت و ناگهان دیدم از پنج جلسه محروم شدم. البته این محرومیت دو جلسه بود و سه جلسه به دلیل اتفاقات دیدار نساجی و گل گهر که تنها سه روز از لحظه این محرومیت باقی مانده بود، تعلیق شد. سپس به کمیسیون انضباطی رفتم و شهادتم را دادم. کمیسیون موافقت کرد، اما گفت که باید تجدید نظر شود. هیئت استیناف امروز رای خواهد داد. حدادیان البته لطف کرد و تشکر کرد. او من را به عنوان سرمربی از لیست نساجی حذف نکرد، اما به دلیل اینکه اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتم، ممنوعیت تلقی شد.

سرمربی سابق استقلال با اشاره به مخالفت این تیم با اخراج ناصر حجازی در سال 86 و ماندن عده ای مانند علیرضا منصوریان مقابل اتوبوس این تیم برای اعلام این موضوع، خاطرنشان کرد: همه بچه ها در مسابقه حضور داشتند و حتی منصوریان نماینده همه بازیکنان بود. بچه هایی که در باشگاه استقلال ایستادند. طرفداران زیادی هم داشتند. ناصرخان اخراج نشد و می توانست بماند. شرط گذاشته بودند که استقلال از پنج بازی 10 امتیاز بگیرد اما ما در 4 بازی 10 امتیاز گرفتیم و آن شرط محقق شد اما حجازی گفت نمی ماند.

الهامی خاطرنشان کرد: حجازی بعد از این اتفاقات می خواست برود و به خواسته آنها عمل نکرد. او در نهایت موافقت کرد که مدیر فنی بماند. یادم هست آن روز در امجدیه تمرین شماره یک داشتیم اما بیشتر تمرینات ما رشته دوم این مجموعه بود. روزی که این شرط برای حجازی گذاشته شد، به اعضای تیم گفت که می مانم چون می توانم این امتیازها را بگیرم اما بعد از آن دیگر نمی مانم و توانایی خود را ثابت می کنم. به نظر من رفتن ناصرخان فنی نبود و بیشتر به سازمان ورزش و … فشار آوردند. علی فتح الله زاده تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی در پایان گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر گفت: در آن زمان علی آبادی رئیس سازمان بود که کمی حوصله داشت. حجازی هم قبول ندارد که کسی با او صحبت کند. همانقدر که دلش خوب بود حکومت خاصی داشت. در هیچ یک از مربیانی که با آنها کار کرده ام چنین شور و شوقی ندیده ام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید