شنیدن صدای دشمن در برخی از دانشگاه ها طراحی دشمن است


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916725

پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: اگر این روزها صدای دشمن در برخی از دانشگاه ها به گوش می رسد طراحی دشمن است چرا که دشمن در این 43 سال از دانشگاه ضربه خورده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی پورمیرزایی پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد ملا اسماعیل یزد با گرامیداشت روز دانش آموز اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا نتیجه تفاهم دانش آموزان در 25 آذر 1332 بود. که معترض بودند پاهای آمریکا را باز کرده اند در این کشور هستند اما مورد بمباران حکومت پهلوی قرار گرفتند تا اینکه شاید این طلبه ها برای مذهبی بودن نماز نمی خواندند بلکه میهن پرست بودند و می دانستند که نباید به خارجی ها اجازه ورود به این کشور داده شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: اگر شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم به دنبال استقلال و آزادی کشور هستیم و همانطور که امام فرمودند استقلال و آزادی ما در قلب دانشگاه است. ” و اگر دانشگاه بتواند مشکلات کشور را حل کند نیازی به بیگانگان نیست.» ما نداریم و به همین دلیل است که امروز دشمن دست روی دانشگاه گذاشته است.

وی تصریح کرد: اگر این روزها صدای دشمن در برخی دانشگاه ها شنیده می شود، طراحی دشمن است، زیرا دشمن در این 43 سال به دانشگاه ضربه زده است و پیشرفت ما در این مدت مدیون جوانانی است که در سال تحصیل کرده اند. دانشگاه و به ما دسترسی به انرژی هسته ای، صنعت موشک و حوزه هواپیماهای بدون سرنشین کمک کرد.

پورمیرزایی ادامه داد: این دانشگاه بود که به دشمن ضربه زد و امروز دشمن می خواهد دانشگاه را از هویتش جدا کند و آن را به کانون ضد دینی و محل مطالبه بیگانگان تبدیل کند، اما دانشجویان و جوانان انقلابی ما بیدار و حاضرند. آنها خواب دشمن را تعبیر نمی کنند و نمی گذارند.

وی افزود: دانشجویان امروز هسته های علمی را در دانشگاه ها تشکیل داده اند و در پژوهشکده ها و اندیشکده ها مشغول به فعالیت هستند و در جهت رفع مشکلات مردم گام برمی دارند و با درخواست از مسئولان و نمایندگان مجلس برای بازدید از دانشگاه ها تلاش می کنند گره از زندگی مردم باز کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد یادآور شد: بیش از دو هزار دانش آموز از استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، بیش از سه هزار دانش آموز از استان یزد در راهپیمایی اربعین و بیش از هزار دانش آموز در اردوهای جهادی در مناطق محروم حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید