شهادت سردار هدی عزم ما را برای مقابله با دشمن تقویت می کند


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840840

سردار شریف در واکنش به جنایت شهید صیاد هدی؛

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت سردار هدی، عزم و اراده سپاه پاسداران را برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و ایستادگی در برابر دشمنان ملت ایران تقویت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایت شب گذشته یکشنبه، عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام صیاد هدی در حضور خانواده معظم و شخصیت های معظم رهبری هامر زمان این شهید گفت: این شهید گرانقدر عمر خود را صرف حضور در صحنه های نیازمند کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از استقلال و امنیت کرد. ملات و میهن عزیزمان رفت و سرانجام در میان ظلم و ستم آماج نفرت شد. مزدوران سرویس های اطلاعاتی نظام جهانی سلطه و صهیونیسم راه اندازی شده است.

وی افزود: قطعا دشمن با اقدام جنایی در مقابل ملت ایران و امت اسلامی به ویژه مجاهدین قهرمان و پیشکسوت و نیروهای امنیتی حاضر. مسیر شهادت سردار سرافراز صیاد هدی راه به جایی نمی برد. عزم و اراده سپاه پاسداران برای دفاع از امنیت و اقتدار ملی و برخورد قاطع با دشمنان این سرزمین به ویژه رژیم تروریستی آمریکا و رژیم دروغین جنایتکار و موقت صهیونیستی را تقویت می کند.

سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش و بقایای گروه های تروریستی مرتبط هستند تکبر و صهیونیسم جهانی به عنوان مجازات عمل جنایی تنها خواهند آمد تاکید کرد: شهادت سردار هدی، عزم سپاه پاسداران را برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و ایستادگی در برابر دشمنان ملت ایران تقویت می کند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید