شهدا در میدان ماندند و تهدید را به فرصت تبدیل کردند/ طرح حذف ارز ترجیحی با آینده نگری معقول است.


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839509

جانشین فرمانده سپاه فتح در یادمان شهدای چاروسا:

سردار مصطفی مثنوی با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن در حال ایجاد جنگ روانی است، گفت: طرح حذف ارز ترجیحی برای خدمات بهتر و بیشتر به مردم و با آینده نگری هوشمندانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ یادواره 66 شهید چاروس با حضور جانشین سپاه فتح، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل پدافند غیرعامل، فرمانده مقاومت بسیج کهگیلویه و فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد. جمعی از مسئولان شهری و منطقه ای مردم و خانواده های معظم شهدا در جوار امامزاده سید محمود (ع) برگزار شدند.

با اشاره به سپاه فتح استان، جانشین ولایت مداری، دینداری و غیرت دینی مردم منطقه گفت: شاید همچنان رنگ محرومیت و مظلومیت در منطقه به نظر برسد، اما مردم منطقه بهترین ها را فدا می کنند. خودت.”

سردار مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه شهدا نهال استقلال و آزادی را کاشتند و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است، افزود: خدمت در وزرا به برکت خون پاک شهدا می بینیم که در حال حرکت و پیشرفت هستیم. همه مناطق

وی افزود: امروز علیرغم تحریم ها و آرزوهایی که دشمن برای نابودی ایران و ضربه زدن به نیروی داخلی نظام دیده است، امروز هم به خاطر وجود مقدسش در میانه میدان در مقابل ظالمان ظالم ایستاده است. شهید است

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز سیطره تفکر انقلابی در جبهه مقاومت و تداوم جبهه مقاومت به برکت خون شهداست. همه ما به برکت خون شهدای گرانقدرمان هستیم.

سردار مثنوی ادامه داد: شهدای عزیز ما با وجود همه تحریم ها و تهدیدات دشمنان در میانه میدان ماندند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و فرصتی ساختند که مرزها را به حقیقت استقلال و آزادی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: هر چند دشمنان این ملت را تحریم کردند. ملت بزرگ ایران با وجود زیرساخت های ضعیف اقتصادی همچنان در عرصه تحریم ها پیروز است و اگر عزت و عزت داریم مدیون ایثار شهداست. دوران حفاظت مقدس بر خلاف همه جنگ‌های دیگر محبوب شد و این ایمان جاودانه ماند زیرا این وابستگی هنوز در بین مردمان این زمین وجود دارد.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه شهدا جان خود را برای نظام و انقلاب دادند تا بتوانیم در آرامش زندگی کنیم گفت: پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون خون شهداست.

سردار مثنوی گفت: امروز 43 سال از انقلاب اسلامی می گذرد. انقلابی که هیچ کس تصورش را نمی کرد پیروز شود، بنابراین به محض پیروزی انقلاب و از همان روز اول تشکیل جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جنگ را به اشکال مختلف علیه مردم کشورمان آغاز کردند. اما الان با سال های اول انقلاب و حتی دو سال پیش قابل مقایسه نیستیم.

وی گفت: در شرایط کنونی دشمن در حال ایجاد جنگ روانی است. و آنها خون شهدا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان و کسانی که در این زمینه کمک کردند، گفت: هدف از دست دادن است.

حمزه محقق زاده افزود: اینکه امروز بر سر سفره انقلاب نشسته ایم نتیجه ایثار و از خودگذشتگی شهدایی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند که باید یاد و خاطره آنها را همیشه زنده نگه داریم. یک ماموریت.”

عکس های اضافی؛


e4544e1e 0a06 4fb3 abf6 07f0f040052d خبر خاکستری


db9e26c8 036c 4adf 9a97 37b4efd30668 خبر خاکستری


9d570e83 544a 4708 8083 31e690b541d7 خبر خاکستری


511da706 4f1c 4437 b71b bd5bd7286c02 خبر خاکستری


7dc870ef 6d29 41e6 bfd0 40bda2a2efe2 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید