شهرت در فضای مجازی شرط ورود به سینماست/ حالا می پرسند چند فالوور داری؟


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855948

میزگرد 6 ستاره سریال های آمریکایی و چالش های دوران جدید بازیگری;

امروزه به جای اینکه تجربه این بازیگر در مدارس بزرگ بازیگری و استعداد ذاتی او ملاک حضور در فیلم ها و سریال های VOD باشد، درجه شهرت و تعداد فالوورهای او حرف اول و آخر را می زند!

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دو دهه از زمانی که مارول و سینمای ابرقهرمانی صاحبان اصلی گیشه سینماهای جهان شده اند می گذرد و با وجود تمام انتقادات کارگردانان بزرگی مانند اسکورسیزی، دنی ویلنوو و کن لوچ برای ساخت این فیلم ها، کمپانی ها و تهیه کنندگان بزرگ فیلم هالیوود همچنان می خواهند. آنها چنین سینمایی دارند و طبیعی است که گیشه برایشان اولویت بالایی دارد.

در این دوقطبی ها بر سر سینمای مارول، سرویس های استریم و VODآنها همچنین به عنوان یک رقیب جدی برای سینماها پیشرو هستند. در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ فیلم همزمان با اکران فیلم هایشان در سینماهای سراسر جهان اکران آنلاین خود را آغاز می کنند تا به اصطلاح پخش پلتفرم را داشته باشند.

و حالا مدت هاست که ماجرا از اکران آنلاین عبور کرده و حالا خود پلتفرم ها دست به تولید انحصاری فیلم، مینی سریال و سریال زده اند و با جذب بزرگان سینمای جهان، موفق به تولید آثار پرمخاطب شده اند. .

اما از آنجایی که فضای مجازی در سال های اخیر بسیار رشد کرده و سایه سنگینی بر فضای واقعی انداخته است، ترکیب شبکه های اجتماعی با دنیای مارول و اباو ترکیب وحشتناکی را ایجاد کرد که ساخت این غول رسانه ای باعث شده تا او بر اولویت ها و معیارهای دنیای بازیگری تاثیر بگذارد به گونه ای که در این بازی اکنون تعداد فالوورهای شما در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که در این فیلم یا یک جایی برای بازی در سریال یا نه؟

ردپای این چالش در سینمای ایران هم دیده می شود; وقتی یک وبلاگ نویس اینستاگرامی تصمیم می گیرد اولین فیلم بلند خود را جلوی دوربین بگذارد، اتفاق می افتد که بازیگران زیادی او را برای برقراری «تماس» همراهی می کنند. اگرچه در گیشه چندان موفق نبود، اما همین که در سینمای ایران به عنوان کارگردان نام خود را مطرح کرد، داستان قابل تاملی است. این بیشتر شبیه یک شبکه نمایش خانگی است. حضور خوانندگان پاپ با تعداد فالوورهای زیاد در سریال های این پلتفرم ها نشان از همین چالش جدید در دنیای بازیگری دارد. سریال «جزیره» با حضور امیر مکاره از گروه ماکان بند، سریال «مانکن» و «ملکه گدایان» با حضور فرزاد فرزین، سریال «حرفه ای» با حضور زانیار خسروی نمونه هایی از این دست هستند. داستان.

اخیراً 6 ستاره سریال های آمریکایی در یک میزگرد با همین موضوع درباره چالش های جدید بازیگری صحبت کردند. برایان کاکس (از “میراث”)، مایکل کیتون (از “دوپسیک”)، اسکار آیزاک (از “شوالیه ماه” و “صحنه ای از ازدواج”)، ساموئل ال جکسون (از “آخرین روزهای پاتلی گری” “)، تام هیدلستون (از “Loki”) و کوئینسی آیزایا (از “Taking Time”) در این میز گرد شرکت کردند.


خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید