شهرت قوی ایرانیان در برابر تحریم های سرکوبگرانه

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803013

امروز به برکت شعار ما می توانیم ایران خاری محکم در چشم دشمنان است، همان دشمنانی که در گذشته با غارت و چپاول به اهداف خود برسند و نیروهای آموزش دیده خود را در رأس ایران اسلامی قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; یکی از مهم ترین نیازهای هر کشوری پیشرفت آن کشور در عرصه های مختلف است، پیشرفتی که گاهی باعث می شود برخی از کشورها به دلیل کاهش قدرت یا سوء استفاده هایی که در گذشته انجام داده اند، تمایلی به مذاکره نداشته باشند و به هر نحوی تلاش کنند. برای رفع موانع این حوزه.

یقیناً امروز به برکت این شکوه و اتحاد تثبیت شده، ایران مقتدر خاری در چشم دشمنان است، همان دشمنانی که در گذشته با غارت و غارت و قرار دادن نیروهای آموزش دیده خود در رأس ایران اسلامی به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند. .

اما امروزه در عرصه پیشرفت کشورمان پس از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های مختلف جهانی، علمی، نظامی، موشکی و… می درخشد. او همیشه فعال است و حرفی برای گفتن دارد.

قطعا توقف استفاده از ظرفیت های داخلی و همچنین اعتماد به نیروهای جوان و خلاق و حمایت از شرکت های دانش بنیان می تواند موجب پیشرفت هر کشوری در عرصه های مختلف امروز شود، با وجود تحریم های شدید و شدید دشمن در عرصه های مختلف، استفاده از توان و ظرفیت داخلی و روی آوردن به تولیدات داخلی باعث شد در بخش های مختلف از جمله لوازم خانگی به خودکفایی برسیم و در تولید محصولات داخلی به کیفیت مطلوب دست یابیم.

علیرغم اینکه امروز دشمن اکثر عرصه ها را به روی کشورمان بسته و کوچکترین چیزها را از ما گرفته است که بی سابقه ترین تحریم های ظالمانه تاریخ بشریت را در کنار نظام و انقلاب و مردم ما تحمیل کرد. اما این جوانان این مرز و بوم بودند که امروز با تکیه بر توان جوانان و نخبگان درونی این تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند و خدا را شکر به خاطر این تلاش های جهادی، روز به روز نظام و انقلاب ما در حال پیشرفت است و قله های مختلف را فتح می کند.

پیشرفت امروز کشور در سایر عرصه ها نسبت به دوران تاگوت قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار مهم است که باید به نسل های امروز بیان شود تا بفهمند ما که بودیم و اکنون چه هستیم، کشور ما در گذشته تا کوچکترین چیزها. با اتکا به کشورهای خارجی، حتی در یک رشته در حوزه پزشکی، در اکثر نقاط کشور ما پزشک متخصص وجود نداشت و مردم کشورهای مختلف مانند هند و پاکستان پیگیر مشکلات در حوزه بهداشت و خدمات، راه، آب و… در زمان تاگوت در اکثر مناطق روستایی ما برق، گاز وجود نداشت و مردم زندگی سختی داشتند، اما امروزه در دورافتاده ترین روستاها مردم اینترنت خانگی و موبایلی پرسرعت دارند.

دولت پهلوی در گذشته همواره به بیگانگان وابسته بوده و در بسیاری از زمینه ها از جمله تجهیزات نظامی و دفاعی کشور به دنبال تهیه تجهیزات لازم با هزینه های گزاف بوده است، بنابراین حتی آموزش های لازم برای استفاده از تجهیزات نظامی را نیز ارائه می دهد. خیر، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران تجهیزات نظامی تولید داخل به اقصی نقاط جهان صادر می شود و این بخشی از توانمندی ها و اتکا به توان داخلی است.

امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در جهت فتح قله های افتخار حرکت می کند و هر یک از ما در این نظام به عنوان چرخ دنده ای در این نظام نقش داشته ایم و می توانیم روز به روز بر این عزت و سربلندی بیفزاییم. این نیاز به اعتماد به نفس و اتحاد با هم دارد.

یادداشت: محسن میرسعیدی کارشناس رسانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید