شهرداری یاسوج آمادگی لازم برای آسفالت خیابان های شهر را داشته باشد


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896920

خط کشی معابر شهر یاسوج و مسیرهای منتهی به مدارس باید قبل از شروع سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، خط کشی معابر یکی از ابزارهای اصلی برای تضمین ایمنی تردد است و منجر به تنظیم و اصلاح الگوهای رفتاری کاربران جاده های شهری اعم از رانندگان وسایل نقلیه و عابران پیاده می شود.

مهمترین مزیت خط کشی جاده این است که جریان تردد سواران و عابران را کانالیزه می کند و با جداسازی جریان های مختلف امکان تداخل و تداخل متقابل را به حداقل می رساند.

وجود این خطوط علاوه بر تاثیر خط کشی بر روان تردد و حفظ امنیت و جان شهروندان، در زیبایی منظر شهری و نظم بصری نیز نقش بسزایی دارد.

89dcc6a2 fd44 44ae a6ea 1a30ffcb2230 خبر خاکستری

علاوه بر این موارد، خط کشی و خط کشی در مجاورت مدارس یکی از موضوعات مهمی است که باید در دستور کار مسئولان شهری و شهرداری ها برای حفظ سلامت و جلوگیری از افزایش تلفات جانی و مالی قرار گیرد.

این خطوط باید در جلوی درب مدارس قرار گیرد تا رفت و آمد دانش آموزان و ایمنی آنها تسهیل شود.

در خط کشی شهری و جاده ای، مواد مصرفی شامل رنگ های سرد، گرم، دو یا سه جزئی، روکش ها، مهره های شیشه ای و مواد ضد لغزش دارای الزامات و مشخصاتی هستند که در خط کشی باید رعایت شود تا این خط کشی ها برای مدت طولانی دوام داشته باشند. مدت طولانی بیشتر و طولانی تر باشد و از هزینه های مکرر و مکرر خودداری شود.

خط کشی معابر در صلاحیت شهرداری ها است و این حوزه باید با بررسی سطح معابر شهری به رنگ آمیزی و خط کشی توجه ویژه داشته باشد.

در این راستا لزوم توجه بیشتر نسبت به گذشته با توجه به اینکه شهر یاسوج مرکز استان و پایتخت طبیعت است باید در دستور کار قرار گیرد و شهرداری نسبت به ایجاد مرزبندی قبل از مدارس شروع به کار کردند

آخرین وضعیت این موضوع از طریق شهرداری شهر یاسوج پیگیری شد تا آخرین اقدامات برای خط کشی خیابان های شهر یاسوج پیگیری شود، اما تماس های مکرر بی نتیجه ماند، هرچند این پایگاه خبری آماده دریافت و انتشار تلاش ها و اقدامات شهرداری است. خیابان های شهر یاسوج را ترسیم کنید، قبل از ازدحام و ایجاد ترافیک شهری و همچنین شروع مدارس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید