شهر تازه تاسیس اسماعیل آباد در جاده آبادی و عمران


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917783

مسلم شهنوازی گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان و با مساعدت و حمایت مسئولان، در مدت زمان کوتاهی شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان در عرصه های مختلف خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسلم شهنوازی عضو شورای شهر اسماعیل آباد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن شهر و لزوم ساماندهی معابر شهر که 40 هزار متر مربع است، شهرداری توانست 15 هزار متر مربع را آسفالت کند. و بقیه در دست است این اقدامی است که سعی می شود در اسرع وقت انجام شود تا شهروندان در هنگام عبور با مشکل مواجه نشوند.

وی گفت: شهرداری دو اقدام در سطح شهر دارد که شامل اجرای طرح پیاده روسازی و آسفالت سازی است.

عضو شورای شهر اسماعیل آباد افزود: اجرای پروژه پیاده راه سازی به مساحت 1500 متر که 700 متر آن انجام شده و قیر رایگان برای تکمیل این پروژه با موارد زیر انجام شده است. نماینده مجلس و فرماندار شهرستان هاش.

وی بیان کرد: حفظ شهر و پیاده روسازی، اقدامات شهرداری موفق شد تا شهر را از نظر بصری تا حد زیادی زیبا کند.

شهنوازی اذعان داشت: با توجه به نیاز شهرستان و اقدامات عمرانی و ایجاد آسفالت در سطح شهر با مساعدت و پیگیری نماینده شهرستان 209 تن آسفالت ایمن سازی و تحویل شهرداری شده است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر گفت: با حمایت و همکاری مسئولان در مدت زمان کوتاه و با عزم شهردار به پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف در شهر دست خواهیم یافت. اسماعیل آباد و اعضای شورای شهر اجرای این امر دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید