شهر ماشین ها از اول فصل روز خوبی نداشت/ ما را بچه بی سرپرست نگه داشتند


ساعت: 22:58
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842436

سرمربی تیم ماشین شهری مشهد گفت: مقابل پرسپولیس باید چه می کردیم که نکردیم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سیدعباسی پس از دومین شکست تیمش مقابل پرسپولیس و حذف نهایی شهرهدی در لیگ دسته اول، گفت: ما اصلا فوتبال بازی نمی کنیم و برای دعوا نمی آییم. این یک جنگ نابرابر است. پنج هفته از عزل پدرمان و کشته شدن تیم ما می گذرد. آیا باید این بازی را ببازیم؟ آنها با این تیم هر کاری که می خواستند انجام دادند و شهر ماشین ها از اول فصل تا به امروز روز خوبی را سپری نکرده است. این بازیکنان خودشان بودند و خودشان. چرا به آنها حق نمی دهید؟

او با فریاد گفت: اگر VAR به فوتبال ایران بیاید، ببینید چه اتفاقی نمی افتد. مثل بچه های خیابان با ما رفتار می کردند. کمک قاضی (به جای جریمه ادعایی) به من گفت که قاضی مقصر است. او 100 متر با صحنه فاصله دارد و همه دیدند که پنالتی بود اما او همچنان از این تصمیم حمایت می کند. اگر پنالتی نباشد فوتبال را کنار می گذارم.

وی گفت: در 4 هفته از 6 هفته گذشته، بازیکن حریف باید در نیمه اول اخراج می شد که این اتفاق نیفتاد. شهر ماشین ها باید درس عبرت همه تیم های شهرستانی باشد. این تیم از ابتدا یک بچه بی سرپرست بود. در مورد چه چیزی صحبت کنم در نیمه اول خیلی خوب نبودیم، اما در نیمه دوم باید چه می‌کردیم؟ 40 درصد بازیکنان ما سال اول در لیگ برتر بازی می کنند و کمتر از 20 درصد بازیکنان پارسال امسال در تیم ما حضور دارند.

«خدایا!» و امسال ما از تو خوشمان نیامد! داور ناخواسته به ضرر ما سوت زد و شش هفته هیچ صدایی شنیده نشد و هر بار می گفتند اشتباهات داوری این هفته به ضرر شهر ماشین ها بوده است. نمیدونی چطوری بازی میکنن ولی ما طاقت نداریم، به پرسپولیس تبریک میگم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید