شهید سلیمانی بر اساس وظایفی که در برابر خدا و ولایت داشت کار کرد / نیل به مقام این شهید بزرگوار به شرط ایثار و جانفشانی


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917811

سید محمد تهامی گفت: بیش از 20 سال با این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس در جنوب شرق و در سیستان بلوچستان کار کردم. او همیشه سعی می کرد آنچه را که می تواند انجام دهد، نه برای خودش یا برای اطرافیانش. بلکه بر اساس تعهداتی که در قبال خدا و نظام جمهوری اسلامی و ولایت داشت کار می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد تهامی از یاران شهید سلیمانی در گفتگو با را آرمان در خصوص رفتار و شخصیت این شهید بزرگوار گفت: توصیف شخصیت شهید سلیمانی در توان ما نیست، بدون شک مردم چه می کنند. دوستان و اطرافیان این شهید فکر می کنند شخصیت او بسیار مهم است.» بالاتر است

وی ادامه داد: شخصیت و ارزش شهید سلیمانی با شناخت عملکرد او میسر می شود، یعنی اگر بخواهیم بگوییم شهید سلیمانی چه شخصیتی دارد باید ببینیم واقعا چه عملکردی از خود به جای گذاشته است.

همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: بیش از 20 سال با این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس در جنوب شرق و در سیستان بلوچستان کار کردم و همیشه سعی می کرد آنچه از دستش بر می آمد انجام دهد نه برای خودش و نه برای اطرافیانش. بلکه بر اساس تعهداتی که در قبال خدا و نظام جمهوری اسلامی و ولایت داشت کار می کرد.

تهامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی شخصیتی خاص و منحصر به فرد دارد، تصریح کرد: شهید سلیمانی فراتر از توان خود عمل کرد و در دوران هشت سال دفاع مقدس در همه عملیات ها موفق بود و هیچ عملیاتی نبود که شکست بخورد. و فکرش این بود که یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پیروز شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور تاثیرگذار شهید سلیمانی در سیستان و بلوچستان پس از گذشت سالیان متمادی به دلیل امنیتی که برای مردم این منطقه ایجاد کرد همچنان مشهود است، گفت: در سال های پایانی شهادتش با ایمان می گویم که بیشتر هزینه کرد. بیش از 20 ساعت او مبارزه کرد.

همرزم شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار در بین نیروهای مقاومت نقش بسزایی داشت و برای وحدت نیروهای مقاومت فعالیت های زیادی انجام داد، او فردی بود که همه جوانب کار را در نظر داشت.

تهامی ادامه داد: اگر به شرایط منطقه خاورمیانه نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که در تمامی شورش‌ها، تجاوزات به سرزمین‌ها و حمله به کشورها، هدف در واقع جمهوری اسلامی ایران بوده است، از این رو نقش موثر ایران در عراق، سوریه و لبنان برای حفاظت از کشورمان ایران همان چیزی بود که اکنون شاهد آثار آن هستیم.

وی تصریح کرد: ده سال پیش دشمنان جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی داعش به دنبال هرج و مرج در کشور بودند تا اینکه شهید سلیمانی با حکومت آگاهانه خود داعش را نابود کرد و البته بر قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران افزود. منطقه.

همرزم شهید سلیمانی تاکید کرد: ما بهترین رهبر دنیا را داریم و سردار سلیمانی بهترین سرباز ولایت بود، فداکار برای همه چیز، سرشناس و در راس است و می تواند الگوی بی نظیری برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

تهامی تصریح کرد: رسیدن سردار سلیمانی به این مقام بی شک نتیجه تلاش و نیت الهی اوست. فرزندان این نظام باید بدانند که می توانند به مقام شهید سلیمانی دست یابند، البته به شرطی که مانند این شهید راه و منش خود را خدایی کنند و جان خود را فدا کنند.

وی درباره ویژگی های شخصیتی شهید بزرگوار سلیمانی توضیح داد: ایشان بارها در سخنان خود می گفتند که من دهقان هستم و برای خدا و خدمت به خلق خدا می روم و در کنار مهربانی و صمیمی بودن، در کارها نیز قاطع بود. این شهید بزرگوار با دیگران بر اساس توانایی هایشان رفتار می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید