شهید سلیمانی موفق شد تروریست ها را منهدم کند


ساعت: 21:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855778

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید سلیمانی محور مقاومت را تقویت کرده بود، گفت: وی موفق شد تروریست ها را نابود کند و توطئه ابرقدرت ها برای ایجاد این تروریست ها و شکست آنها را آشکار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جشنواره تحول و کمال سرمایه انسانی نیروهای مسلح پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار دانشگاه برگزار شد به نقل از مقام معظم رهبری گفت: : کشور ما که بحمدالله کشور ما دارای منابع وسیعی از جوانان وفادار، فداکار، باهوش، باسواد و شایسته است که در صورت انتخاب و آموزش صحیح، قطعاً گنجینه هایی هستند که می توانند کشور ما را در گام دوم به اوج برسانند. انقلاب اسلام مورد توجه امام خامنه ای.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: رسالت جشنواره توسعه فرهنگ شایستگی، قدردانی از مردم و فعالیت های ممتاز در حوزه سرمایه انسانی نیروهای مسلح و اهداف کلانی از جمله تبادل تجربیات، ترویج فرهنگ است. اعتماد به نفس در بین کارکنان و توسعه بهره وری مدیران «این حوزه به دنبال دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بی شک سرمایه انسانی مهم ترین رکن در سازمان های نظامی است، افزود: در نیروی انسانی هر دو مجموعه به عنوان محرک اصلی ارزش آفرینی در سازمان های نیروهای مسلح، انسان هستند. منابع

ژنرال بیل مکانیکی با اشاره به هدف مهم کشور و انقلاب اسلامی که دستیابی به تمدن نوین اسلامی بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: این مأموریت برای انقلاب، مأموریت فوق العاده سخت و بزرگی است. .

وی در پاسخ به این سوال که نیروی انسانی نیروهای مسلح چه ویژگی هایی دارد؟ وی افزود: ما نیازمند نیروهایی هستیم که دارای ایمان عمیق، اعتقادات و ویژگی های اخلاقی مورد توجه نظام اسلامی باشند و هوش، استعداد و تجربه هر فرد به تنهایی برای ورود به تشکیلات و ویژگی های اعتقادی، معنویت کافی نیست. روحیه. «و اخلاق حرف اول را می زند.

وی با اشاره به ادامه جنگ ترکیبی گفت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح علاوه بر داشتن عقلانیت عقلانی، هوشمندی و تفکر استراتژیک بالا، باید دارای ذهن تاکتیکی فعال و توانایی واکنش سریع باشد.

سرلشکر باقری گفت: علاوه بر این نیروی انسانی ما باید توانایی های متفاوتی داشته باشد، آماده ایفای نقش در صحنه های پیچیده امروز و فردا باشد و همچنین دارای ذهنی سازمان یافته باشد و بتواند در شرایط پیچیده امروز نقش درستی را ایفا کند. و امروز. آینده “

وی ادامه داد: ویژگی هایی مانند; رشد، بی ثباتی و پویایی نیروی انسانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و زمانی که این ویژگی ها با احساس مشارکت و تعلق به سازمان و مأموریت همراه شود، آمیزه ای حاصل می شود که در صحنه های دفاع مقدس و ماموریت شاهد آن بوده ایم. ما شاهد برخی از این موارد هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث و مشکلات امنیتی در اوایل انقلاب گفت: پس از تعطیلی دانشگاه ها در اوایل سال 59، نسلی از جوانان که در سطح قابل قبولی از هوش، استعداد قرار داشتند. و دانش نظام و نیازهای انقلاب در حال ورود به نیروهای مسلح است و حضور این جوانان در سپاه در کمیته های انقلاب اسلامی، در بخش هایی از ارتش و سایر بخش ها دیده می شود و شما این را دیدید. نسل حاضر در حفاظت مقدس نسلی که آموزش های پیشرفته ندیده است، شرایط خاصی ندارد، از مزایای مادی و اختیارات و درجات برخوردار نیست، اما در برابر تهاجم وحشیانه رژیم بعث عراق و ناامنی در نقاط مختلف کشور، این نسل تنها به انگیزه الهی و با ایمان و با ابتکار و خلاقیت و با مجاهدت و ایثار و از خود گذشتگی به بهترین نحو ممکن رسالت خود را به انجام رساند و بعث دشمن را به زانو درآورد. امکانات، تجهیزات، تسلیحات و پول زیاد و حمایت سی کشور. .

سرلشکر باقری افزود: شهید سلیمانی از فرماندهان همین نسل بود که پرچم انقلاب و نظام را تا زمان شهادت به دوش کشید و پس از دفاع مقدس در عرصه های برون مرزی جنگید و محور مقاومت را تقویت کرد و موفق شد. در از بین بردن تروریست ها و توطئه ها. با افشای این تروریست ها، آنها را افشا و شکست دهید و به کشور و محور مقاومت افتخار کنید که نمونه هایی مانند شهید سلیمانی در بین شهدا و ایثارگران کم نیستند و ما آنها را می بینیم، لذا موسسات مطالعاتی و اتاق های فکر چنین ویژگی هایی دارند. در قالب کار پژوهشی، روند رشد خود را درک کرده و حداکثر بهره وری را به عنوان الگو در تربیت و رشد نسل حاضر و آینده نیروهای مسلح داشته باشند. فتح خرمشهر به این راحتی ها نیست اما با چنین نیروی انسانی می تواند اتفاق بیفتد.

وی افزود: مهم این است که شما افسران نیروی انسانی نیروهای مسلح وظیفه فوق العاده پیچیده و سختی دارید. نیروی انسانی و جوانان ما با بدترین و هولناک ترین حملات فرهنگی، رسانه ای، سایبری و سایبری و هر چه بیشتر مواجه هستند، ادامه داد: در این زمینه کار نسبت به دوران قبل از دفاع مقدس و دوره های مشابه دشوارتر شده است. سیل بزنید و ادامه دهید

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص عنوان جشنواره که «تحول و کمال» است، گفت: بدون تحول و کمال قطعاً انسان ها و سازمان ها دچار انقراض و نابودی بالایی خواهند شد. اگرچه این سازمان پوششی به ظاهر منظم و مناسب دارد، اما این گونه سازمان ها دچار تلطیف معنوی و واقعی می شوند و یا از آن رنج می برند، بنابراین نیازمند تحول و تعالی هستیم، تحولی که ما را به قله هایی برساند که دین مبین اسلام، رهبری عالی برای ما فراهم کرده است. اسناد زنجیره ای، بیایید حرکت کنیم. این تحول و کمال فوق العاده مهم و ضروری است.

سرلشکر باقری با اشاره به ویژگی های نیروهای وابسته یا بازنشسته گفت: نیروهای وابسته یا بازنشسته پرچمدار انقلاب اسلامی هستند و در زمان هایی که انقلاب اسلامی دچار قیام و توطئه دشمنان، جانبازان و بازنشستگان همپیمانان می شود. نیروها یکی هستند، «نسلی که در جوانی در دفاع مقدس جنگید، بدنش پر از ترکش و زخم بود، به میدان رفت و پرچمش را به اهتزاز درآورد و جوانان آنها را برپا کردند و نیروی انسانی نیروهای مسلح باید مراقب جانبازان نزدیکی باشند که همیشه در میانه میدان هستند.سرکش و بی خیال.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم این جشنواره ارزشمند به نام شهید سلیمانی سرآغاز تحولی اساسی در مدیریت منابع انسانی در نیروهای مسلح باشد. و منابع انسانی.»، رهبران، مدیران و رهبران تصمیم گیرندگان در این زمینه هستند و فرماندهان کل قوا و فرماندهان نیروهای مسلح پاسخگوی اصلی آن هستند و درخواست های خود را از فرماندهان عالی ارتش دارم و خواهم داشت. نیروهای مسلح و این جشنواره و فعالیت های مشابه باید تکرار و توسعه یابد.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین سران برگزیده دفاع از جهان، جبهه مقاومت، پیشکسوتان، اساتید، پژوهشگران و مقالات برگزیده علمی تجلیل شد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم پرچم آستان مقدس و منور امیرالمومنین حضرت علی (ع)، امام حسین (ع)، امام رضا (ع) – حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، حضرت زینب (س)، حضرت رقیه (س) توسط خادمان آستان قدس رضوی و سالن جشنواره فضای این مراسم را متبرک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید