شهید کیشوری نمونه بارز اعتقاد به «ما می توانیم» برای همه نسل هاست


ساعت: 23:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916210

علی بابایی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه در پانزدهم آذر سالروز شهادت شهید احمد کیشوری گفت: حماسه خلاقیت های شهید کیشوری برخاسته از سخنان امام راحل و انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و فرا رسیدن 24 آذرماه سالروز شهادت عقاب بلند پرواز ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرافراز. شهید احمد کیشوری، گفت: امیر سرافراز و شهید سرافراز احمد کیشوری در مکتب نبوی تربیت شدند. اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، اهل بیت(ع) و امام راحل را گرامی می دارد و تمام تلاش ایشان برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به جانفشانی ها، جانفشانی ها و تلاش های این شهدای والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: جمهوری اسلامی در کنار مجاهدانی چون شهید کیشوری، شیرودی و رهبر سرافراز ایران اسلامی سپهبد است. شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای راه علم و حافظ حرم و حافظ امنیت امروز در رأس عزت و اقتدار است و همه این اغتشاشات و شرارت ها از جانب مستکبران جهان و برخی کشورهای مرتجع است. در منطقه جلوی پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی را بگیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد این امیر سرافراز و دلاور جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: شهید احمد کیشوری با وجودی که در ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران اما همواره برای وحدت سپاه و ارتش حول محور ولایت از هیچ کوششی دریغ نمی کند و حتی در بین فرماندهان بزرگ و نامدار ایران اسلامی نیز چهره ای محبوب است. سپاه پاسداران انقلاب.

عضو کمیته اجتماعی شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به گرامیداشت 24 آذر سالروز شهادت عقاب بلند پرواز جمهوری اسلامی ایران، امیر سرافراز و شهید قهرمان احمد کیشوری گفت: انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار آن مدیون زحمات این شهدای والامقام است. و جمهوری اسلامی با تمام توانش حتی لحظه ای برای رسیدن به قله های پیشرفت درنگ نخواهد کرد و این بار با رهبری نابغه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله اعظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه خواهد داد. عالی) و همت جوانان غیور و غیور این مرز و بوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید