شورشیان فریب خورده صهیونیست هستند/ ملت ایران پاسدار آرمان ها و در خط ولایت است


ساعت: 23:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916774

محمد باکر محمدی لائینی با اشاره به حوادث اخیر و توطئه دشمنان گفت: شورشیان فریب خوردگان صهیونیست هستند و ملت ما بیدار است و اجازه نمی دهد دشمن به اهداف خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی عصر امروز در کنگره سرلشکر شهید حاج علی ییلاگی و بزرگداشت سرلشکر شهید سرلشکر احمد کیشوری که در مسجد جمعه بهشهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره از شهدای والامقام اسلام ایران، حافظ امنیت، مدافع حرم و دفاع، تصریح کرد: خدمات اجتماعی خانواده ییلاقی معلوم است، ایثار همسر بزرگوار شهید علی ییلاقی کمتر از ایثار و فداکاری آن حضرت نبود. شهید، 37 سال از شهید ییلاقی مراقبت و پرستاری می کند.

وی با اشاره به یاد و خاطره مرحوم آیت الله کوهستانی، شهید آیت الله هاشمی نژاد و آیت الله جباری در بهشهر، افزود: جانبازان عزیز و همسرانشان برای ما حجت هستند که انقلاب ما چه آرمان هایی داشت و دارد، چه رشدهایی داشتیم و داریم، خداست. روحش.» «خداوند شهدای جوان ما مثل شهید آرمانعلی وردی و روح الله عجمیان را بیامرزد، زیرا حسینوار 10 نفر به یک نفر کشته شدند، هر یک ضربه خورد، بدن برهنه روی آسفالت کشیده شد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه هر یک از خانواده های شهدا و ایثارگران حاضر در مجلس، اهل نماز، فداکار و دعانویسی هستند که عشق و علاقه به شهادت دارند، گفت: انتظار شهادت مانند شهادت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) تاکید کرد: شیعیان ما از برگزیدگان بهشتی هستند، پس اگر از شما بپرسیم شیعیان شما چه کسانی هستند؟ روایتی داریم که پیامبر در پاسخ به آن می فرماید: اگر کسی آنچه را که ما به او امر کرده ایم انجام دهد و آنچه را نهی کرده ایم ترک کند، به معنای همان امر به معروف و نهی از منکر است که (دشمنان ما حساس هستند) و فضا را برای نپرداخته است. تحقق آن را فراهم کرده اند) شیعه یعنی ترک واجبات و ترک حرام.

این مسئول افزود: به ما گفتند همان طور که نماز و روزه واجب است، هم و زکات هم واجب است، حال اگر غیر از زکات و خم که واجب است انفاق کنیم، اگر نداشته باشیم اشکالی ندارد. اشکالی ندارد، بعضی خوبند اگر میلیاردها انفاق مستحب باشد. داشتن آن و نپرداختن خمس که از واجبات است چه فایده ای دارد؟

وی با بیان اینکه رویکرد معرفتی از ویژگی های بارز حضرت فاطمه الزهرا(س) بود، خاطرنشان کرد: رویکرد مؤمن غیر تهاجمی است نه خودخواهی، باید از شهدا درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: حقوق و شغل داریم، کسانی هستند که وقاحت کار نمی کنند و حقوق می خواهند. دارند، دسته دیگر به اندازه کارشان کار می کنند، که روزمرگی عادی است، مشروب و حلالشان، اگر حلال نباشد به شکم بچه ها می رسد، بچه قاتل و مادام العمر است. این فقط تقصیر او نیست، اگر یک درصد از آشوبگرانی که از گذشته تا کنون برای لقمه به خیابان آمده اند. حرام، این پدر در روز قیامت شریک جرم اوست.

این مسئول ادامه داد: «اگر بخواهیم دنیا را بدهکار بگذاریم، خوب نیست. باید سعی کنیم طلبکار باشیم نه بخشنده. گاهی پیش می آید که مال مردم را می خورند و تو نمی توانی به حقت برسی. خوشا به حال خدا.» مدیون باشید و دعا کنید، اجابت دعایتان را مدیون خدا باشید و به خدا و خلق خدا مدیون نباشید.

وی همچنین گفت: کسب حلال 9 جزء از 10 جزء عدالت است. دسته سوم کسانی هستند که کار می کنند و حقوق می گیرند، اما کارشان کمتر از حقوقی است که می گیرند، دسته چهارم برعکس، کار می کنند، اما کارشان بیشتر از حقوق است، دسته پنجم کسانی هستند که کار می کنند و اصلاً حقوق نمی گیرند که کار همه انبیاء است، دسته ششم کسانی هستند که زحمت کشیدند، برای خدمت به ملت زحمت کشیدند، حقوق نگرفتند و از جیب خودشان هم خرج کردند و این مازاد است. به حوائج زندگی دسته هفتم کسانی هستند که خدمت می کنند، تلاش می کنند و تلاش می کنند، جز بخشش چیزی نمی گیرند و آن هایی که می دهند لقمه ای هستند. گفته می شود که این وقف، کار خانواده حضرت فاطمه الزهرا (س) است.

محمدی لائینی در پایان تاکید کرد: بزرگان خود را بشناسیم و مانند آنها باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر و توطئه دشمنان خاطرنشان کرد: شورشیان فریب خوردگان صهیونیست هستند و مردم ما بیدار هستند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید