شورش شهری علیه خواننده محبوب!

جدایی زوج معروف جرارد پیکه و شکیرا یکی از شایسته ترین خبرهای جدایی سلبریتی ها در سال جاری بود. رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که شکیرا پس از جدایی، آنقدر در بارسلونا با فشارهای عمومی مواجه است که ممکن است مجبور به ترک شهر شود. این در حالی است که شکیرا در چند سال اخیر پس از ازدواج با پیکه در بارسلونا زندگی می کند.

عامل دیگری که می تواند شکیرا را وادار به ترک شهر کند، فشار رسانه هاست. روزنامه مارکا می نویسد که هر روز تعداد زیادی خبرنگار در اطراف خانه شکیرا در شهر گشت می زنند تا بتوانند از او عکس بگیرند. نزدیکی محل سکونت شکیرا در بارسلونا به محله ای که پیکه در کودکی در آن بزرگ شده بود، فشار بر شکیرا را افزایش داد.

شورش شهری علیه خواننده محبوب!

از این گذشته، شکیرا عملاً هیچ زندگی اجتماعی در بارسلونا ندارد. او دوستان کمی در این شهر کاتالونیا دارد و می خواهد به شهری نقل مکان کند که به او امکان برقراری ارتباط دوباره را بدهد.

یکی دیگر از عواملی که شکیرا را به آستانه انفجار رساند، کتیبه های اخیر بر روی دیوار خانه او بود.گفته می شود این نوشته ها حاوی پیام های توهین آمیز و تحقیرآمیز است. شکیرا حتی بابت این گرافیتی ها به پلیس بارسلونا شکایت کرد.

روزنامه مارکا می نویسد همه این عوامل باعث خوشحالی شکیرا از زندگی در بارسلونا شده و به احتمال زیاد در هفته های آینده راهی آمریکا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید