شوک برای پاریس؛ امباپه در رئال مادرید می خواهد!

به نظر می رسد رابطه کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن به هم خورده است و راه بازگشتی بین او و پاریسی ها وجود ندارد. ستاره فرانسوی که پیش از این پس از تمدید قرارداد در ماه جولای قصد جدایی از پارک دو پرنس را داشت و حالا سایت مارکا در خبری اختصاصی مدعی شده امباپه می خواهد در ژانویه از پاری سن ژرمن جدا شود و گزارش سایت RMC در این خصوص را تایید می کنند.

این در حالی است که گفته می شود پاری سن ژرمن درخواست امباپه را برای جدایی به شرط رفتن به تیمی غیر از رئال مادرید پذیرفته است. در این شرایط لیورپول که پیش از این به دنبال امباپه بود می تواند به گزینه ای جدی برای او تبدیل شود. روابط دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به دلیل اختلافات پیرامون موضوع سوپرلیگ و همچنین مذاکرات کهکشانی ها با امباپه کاملاً بدتر شده است و این دو باشگاه با هم اختلافات جدی دارند.

امباپه معتقد است که پاریس به او خیانت کرده است و به قول هایی که هنگام تمدید قراردادش داده بود عمل نکرده است. با وجود مخالفت جدی پاری سن ژرمن، او همچنان رویای بازی در رئال مادرید را در سر می پروراند. او که در زمان تمدید با پاریسی ها تحت فشار شدید سیاسی قرار داشت، مستقیماً فلورنتینو پرز را از رد پیشنهاد رئال مادرید مطلع کرد. او به دوستان نزدیکش توضیح داده بود که پول در اولویت نیست و فقط به دنبال فوتبالی پویا و زیبا است.

حال باید دید رئال مادرید به تصمیم جدید امباپه چه واکنشی نشان می دهد و آیا برای جذب او اقدامی انجام خواهد داد؟

دیدگاهتان را بنویسید