شوک بزرگ برای یحیی؛ 8 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند

شوک بزرگ برای یحیی؛  8 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند

تیم پرسپولیس موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد که در آن دیدار مهدی عبدی، میلاد سرلک و سروش رفیعی کارت زرد دریافت کردند. در مجموع بازیکنان پرسپولیس در این فصل 37 کارت زرد گرفتند و سه بازیکن این تیم، علیرضا بیرانوند، لئاندرو پریرا و مهدی ترابی نیز با کارت قرمز جریمه شدند.

حالا سرخ‌ها در شرایطی به مصاف ملوان و مس کرمان می‌روند که 7 بازیکن این تیم سه کارت زرد دارند و سوروس رفیعی نیز 6 اخطاره شده و او نیز در آستانه محرومیت قرار دارد. به عبارتی سروش جریمه شده ترین و خشن ترین بازیکن پرسپولیس است و در صورت دریافت کارت زرد دیگر، باز هم مجازات می شود.

گئورگی گلسیانی، علی نعمتی و وحدت حنان اف سه مدافعی هستند که در آستانه اخراج از پرسپولیس هستند. مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک نیز عناصر میانی پرسپولیس هستند که با کارت زرد بعدی مجازات خواهند شد. اما شاید مهره لاینفک قرمزها علیرضا بیرانوند باشد که سه کارت زرد گرفته و غیبت او در هر بازی این تیم را در معرض آسیب جدی قرار خواهد داد.

حال باید دید در دیدار ملوان و مس کرمان چه بازیکنانی کارت زرد خواهند گرفت. محرومیت ها در این دو بازی از آن جهت حائز اهمیت است که پرسپولیس بعد از این دو بازی به مصاف استقلال می رود و غیبت هر یک از این بازیکنان دست یحیی را برای شهرورد حساس تر از همیشه تنگ خواهد کرد.

محمد عمری، سینا اسدبیگی و کمال سغدانیا نیز بازیکنان دو کارته قرمزها هستند که در صورت کارت زرد در هر دو بازی محروم خواهند شد.

سعید صادقی، مرتضی پورعلیگنجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی نیز در این فصل جریمه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید